کد خبر: ۵۲۴۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

سلطانی‌فر: متعجبم چرا هندبال ایران با این همه لژیونر در جهان موفق نبود

مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هندبال ایران بازدید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه بازدیدهای مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم‌های ملی در مسیر بازی‌های آسیایی عصر امروز وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با حضور در تالار فدراسیون هندبال از تمرین ملی‌پوشان این رشته بازدید کردند.

در این بازدید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در جاکارتا، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، رحیمی، رییس فدراسیون هندبال و دیگر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و این فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدا رحیمی خطاب به وزیر ورزش گفت: از شما تشکر می‌کنم که همیشه حامی رشته هندبال بودید. اگر حمایت‌های وزارت ورزش نبود ما قطعا در سال گذشته به مشکل می‌خوردیم. با حمایت‌های شما بسیاری از مشکلات ما حل شد و من برابر بهترین‌های تیم ملی هندبال  ایران از شما تشکر می‌کنم.

پس از صحبت‌های رحیمی سلطانی فر نیز با هندبالیست‌ها صحبت کرد و گفت: هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد. این سوال برای من وجود داشت که چرا با این همه لژیونر و توانایی، هندبال ایران هنوز نتوانسته مثل برخی رشته‌های ما چون والیبال موفق شود اما مطمئنم طی یک برنامه‌ریزی ۵ تا ۱۰ سال این اتفاق خواهد افتاد و هندبال ایران نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

او ادامه داد: اکنون ما چندین لژیونر توانمند داریم که نشان می‌دهد پتانسیل هندبال بالاست. مطمئنم با تجربه و توانایی رحیمی هندبال ایران نیز می‌تواند به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد. فراز و نشیب‌هایی در هندبال داشتیم اما با بازگشت رحیمی قطعا آینده درخشانی پییش روی هندبال خواهد بود.

وزیر ورزش همچنین گفت: البته آقای رحیمی در ابتدا که آمد مشکلات زیاد بود ، بدهی‌ها زیاد بود و تصمیم گرفت که برود اما ما اجازه ندادیم و اکنون با تمام توان برای هندبال تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، سلطانی فر در پایان گفت:‌ یقین دارم در جاکارتا موفق می‌شویم و هندبال ایران طی یک برنامه ۵ تا ۱۰ سال می‌تواند شرایط خوبی مثل فدراسیون والیبال داشته باشد. سرمربی جدید با کارنامه است و با توان او می‌توان تحولی که انتظار داریم را رقم بزند. خدا را شکر همدلی خوبی در فدراسیون وجود دارد و ما به آینده هندبال امیدواریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین