کد خبر: ۵۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

یک فعال سیاسی: ترامپ آدم نامتعادل و خطرناکی است/ او تصمیماتش را قبل از واشنگتن در تل آویو می گیرد

حمید رضا جلایی پور فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا آدم نامتعادل و خطرناکی است تصمیماتش را قبل از واشنگتن در تل آویو می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا جلایی پور فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران روز سه شنبه در نشستی با موضوع 'آینده ایران و نقش جوانان' در محل دانشگاه تهران با بیان این که جامعه ریسکی، دولایه بودن قدرت و تهدید خارجی سه چالش آینده ایران است، افزود: همه کشورها با تهدید خارجی مواجه هستند به ویژه ایران که 15 همسایه دارد و 200 سال است با تهدیدات روس، انگلیس و آمریکا روبه روست.

وی اظهار داشت: مهمترین چالش ما (ائتلاف سه گانه) ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان است. ترامپ آدم نامتعادل و خطرناکی است که تصمیماتش را قبل از واشنگتن در تل آویو می گیرد. آن ها با جنگ روانی و تحریم ناجوانمردانه اقتصادی می خواهند به جامعه ایران فشار بیاورند تا مردم کاری انجام دهند.

جلایی پور خاطر نشان کرد: نئوکان ها (نو محافظه کاران آمریکایی) 20 سال است در مورد فروپاشی ایران مطلب می نویسند. آن ها ایران را سرزمینی بزرگ می دانند که باید تکه تکه شود. آن ها با جمهوری اسلامی مشکل ندارند، بلکه در پی گسترش ناامنی و فروپاشی کشور ایران هستند.

وی تاکید کرد: باید در مقابل این تهدید، دولت، گروه ها و مردم با هم متحد و یکپارچه شوند و دولت نیز باید شفاف و پاسخگو باشد.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین