کد خبر: ۵۲۴۹۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
هیچ سروری در اختیار نسخه‌های غیررسمی تلگرام قرار داده نشده است

از نصب نسخه‌های غیررسمی تلگرام خودداری کنید/ وزارت ارتباطات تصمیم‌گیر فیلترینگ نیست

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نسخه‌های فارسی پیام رسان تلگرام اطلاعیه‌ای صادر کرد. بر این اساس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون هیچ گونه سروری در اختیار تلگرام یا نسخه‌های غیررسمی آن قرار نداده است و آنچه از امکانات وجود داشته با ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی، در اختیار پیام رسان‌های بومی مجاز قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نسخه‌های فارسی پیام رسان تلگرام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار برخی اخبار نادرست در خصوص نسخه‌های فارسی پیام‌رسان تلگرام که موجب ایجاد سردرگمی در بین کاربران شده است؛ تاکید می‌شود:

۱- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون هیچ گونه سروری در اختیار تلگرام یا نسخه‌های غیررسمی آن قرار نداده است و آنچه از امکانات وجود داشته با ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی، در اختیار پیام رسان‌های بومی مجاز قرار گرفته است.

۲- مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی در بهمن ماه ۹۶، هشدار‌های لازم را درباره عدم استفاده از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام را منتشر کرده است.

در متن هشدار مرکز ماهر آمده است:"از آنجا که تلگرام برنامه‌ای متن باز است و هر روز چندین نسخه غیررسمی از آن ایجاد می‌شود و از طرفی شناسایی و بررسی همه این نسخه‌ها کار مشکلی است، لذا توصیه می‌شود کاربران از نصب هرگونه نسخه غیررسمی و تایید نشده تلگرام خودداری کنند. "

۳- همچنین در پاسخ به این سوال که چرا محدودیت برای این‌گونه نسخه‌ها ایجاد نمی‌شود، همانگونه که قبلا اعلام شده بود مجددا تاکید می‌شود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گیر پالایش و فیلتر سایت‌ها و نرم‌افزار‌ها نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
نصب میکنیم زیاد هم نصب میکنیم تا کور بشه چشم دشمن
علی
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
وزارت ارتباطات خودش بگوید دم خروس یا قسم حضرت عباس کدوم؟
ناشناس
|
Korea (Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
کی داره ما رو نصیحت میکنه، شما وظیفه خودت رو درست انجام بده نصیحت پیشکش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین