کد خبر: ۵۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

وزیر دفاع: حوزه موشکی رابا سرعت بیشتری ادامه می دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعدازظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی پیرامون تاثیر خروج آمریکا از برجام بر صنعت دفاعی، اظهار داشت: ما همواره با تحریم مواجه بوده ایم و در برجام نیز تحریم ها به محدودیت تبدیل شد و عملا تحریمی برداشته نشد که بخواهد امروز تاثیری داشته باشد.

وی افزود: ما با تکیه بر ظرفیت های بزرگ علمی، انسانی، زیرساختی و صنعتی مدرن موجود در کشور تمام نیازهای خود را تامین خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با تحریم و محدودیت در حوزه دفاعی آشنا هستیم، اظهار داشت: هیچ اتفاقی در صنعت دفاعی کشور نخواهد افتاد و پیشرفت های این حوزه را با سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد.

امیر حاتمی در پایان و در پاسخ به سوال دیگری پیرامون مطرح شدن بحث مذاکرات موشکی، تصریح کرد: آیا آمریکایی که بدعهدی می کند قابل اعتنا و اعتماد است که چنین موضوعی را مطرح کند؟ یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین