کد خبر: ۵۲۵۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

پیش‌بینی وقوع دماهای 46 و 47 درجه برای خوزستان

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان از روند افزایش دما تا آخر هفته و پیش‌بینی رسیدن دما به 46 تا 47 درجه سانتی‌گراد در خوزستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: به علت استقرار الگوی تابستانه، تا آخر هفته انتظار افزایش دما در استان خوزستان وجود دارد به طوری که پیش‌بینی می‌شود دمای بیشتر شهرها در مرکز و جنوب استان تا آخر هفته به 46 تا 47 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی افزود: همچنین در بعد از ظهر امروز(شنبه) به دلیل وزش باد، انتظار وقوع گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی خوزستان وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان با اشاره به رطوبت بالا در برخی مناطق استان در صبح امروز گفت: بیشترین میزان رطوبت امروز در ایستگاه کشاورزی اهواز و شهر ماهشهر با 76 درصد بوده است. همچنین میزان رطوبت صبح امروز در هندیجان 73 درصد بود.

وی اظهار کرد: امروز با شمالی شدن جریانات از میزان رطوبت هوا کاسته می‌شود اما از اواسط هفته در بعضی نقاط جنوب و شرق خوزستان شاهد پدیده شرجی خواهیم بود.  

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 43 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 18 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 28 تا 42 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین