کد خبر: ۵۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

لوچسکیو:ایران یکی از موفق‌ترین تیم‌های قاره آسیاست / آنها حریف سرسختی برای تیم ترکیه هستند

سرمربی ترکیه از تیم ملی ایران به عنوان حریفی دشوار یاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 میرکو لوچسکیو در خصوص مسابقه دوستانه ترکیه برابر تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از موفق‌ترین تیم‌های قاره آسیا محسوب می‌شود که قرار است برای آماده‌سازی جام جهانی دیداری تدارکاتی مقابل ما خواهد داشت و ما نیز در این بازی وضعیت بازیکنانمان را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: کارلوس کی‌روش از ساعت ۲۰۱۱ که هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته، تیمی ساخته که توانسته‌اند در دو جام جهانی متوالی حضور پیدا کنند و تنها هشت شکست در این چند سال داشته باشند که نشان می‌دهد در کار دفاعی با تجربه و توانمند هستند و از سوی دیگر نظم تاکتیکی بالایی دارند که به نظرم می‌توانند حریف سرسختی برای تیم ترکیه باشند.

سرمربی رومانیایی تیم ملی ترکیه با بیان اینکه از ماه مارس روند جوانگرایی را با دقت آغاز کرده‌ایم، گفت: تیم ما سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی ایران، تونس و روسیه خواهد داشت که در فهرست‌مان برای این دیدارها ۱۳ بازیکن که متولد سال ۱۹۹۴ به بعد هستند را دعوت کرده‌ایم.

لوچسکیو تصریح کرد: به تارکان سربست(بازیکن دو رگه ترکیه‌ای- اتریشی)، بازیکن ۲۴ ساله باشگاه آستریا وین بخاطر حضور و انتخاب تیم ملی ترکیه و ترجیح دادن به تیم ملی اتریش تبریک می‌گویم؛ همانطور که همیشه تاکید کردم، علاوه بر بازیکنان جوان که توجه ویژه‌ای به آنها دارم، از آنها در کنار نفرات با تجربه استفاده می‌کنم؛ ضمن اینکه در این اردوی آماده‌سازی، اوموت بولوت با تجربه تیم کایسری اسپور هم حضور دارد تا نفرات جوان‌تر و دیگر بازیکنان از تجربه او استفاده کنند.

او عنوان کرد: تیم ملی ترکیه در این اردو با سه تیم قدرتمند از قاره‌های متفاوت که به جام جهانی صعود کرده‌اند، بازی می‌کنیم و به دنبال شکل دادن و بهتر کردن شاکله تیم هستیم.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین