کد خبر: ۵۲۵۵۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

بازگشت بازیگر سرشناس به فعالیت‌ هنری پس از بیماری سرطان

حسین محب‌اهری، بازیگر سینما و تلویزیون که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، از بهبود نسبی خود و بازگشت مجددش به فعالیت‌های هنری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 حسین محب‌اهری، بازیگر پیشکسوت در خصوص وضعیت جسمانی خود با اشاره به اینکه این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی‌توانست آب هم بنوشد، بسیار متفاوت‌تر است متذکر شد: «درحال حاضر در حال صحبت با دوستان رادیویی و تئاتری خود هستم تا کم‌کم بتوانم فعالیت‌های خود را از سر بگیرم.»

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص روزهای سخت درمانش گفت: «روزهایی بود که بین زندگی  و مرگ قرار می‌گرفتم اما با خواست خدا و وسیله قراردادن صندوق اعتباری هنر توانستم حیات دوباره پیدا کنم و در حال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و پزشکان هم متفق القول هستند که توانسته‌ام با موفقیت مرحله اول درمان خود را طی کنم.»

او افزود: «البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم. با این حال خوشبختانه در طول این مسیر درمانی با توجه به هزینه‌های بالای آمپول‌هایی که باید دریافت می‌کردم، نگرانی‌ نداشتم و این آرامش را مدیون تلاش‌ها و پیگیری‌های بی‌منت صندوق اعتباری هنر هستم که در طول این مسیر همواره برای من یک پشتوانه و حامی بودند. این آمپول ها بر اساس گفته پزشکان به روزترین داروی مبارزه با بیماری من است و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذارنم که باید به خدا توکل کنم و قوی باشم.»

محب‌اهری كه از سال 53 وارد حرفه بازيگري شده، در بيش از 130 تئاتر، فيلم سينمايی و تله فیلم حضور داشته است. او نزدیک به هفت سال است که با سرطان لنف دست به گریبان شده اما با انرژی و روحيه بسيار بالای خود توانسته به مبارزه با این بیماری  سخت بپردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
خروس محله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
به حق این ماه عزیز و شهید بزرگوار این ماه آقا و مولایمان حضرت علی(ع) خداوند شفای ایشان و تمامی بیماران درگیر با این هیولای بدمنظر را عنایت فرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
امیدوارم روز به روز حالشان بهتر شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین