کد خبر: ۵۲۵۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

عابدزاده:تنها به فکر خوشحال کردن مردم هستیم

دروازه بان تیم ملی می گوید هر بازیکنی دوست دارد لباس تیم ملی را بپوشد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران در حاشیه تمرین روز شنبه ملی پوشان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. اردوی بسیار خوبی قبل از جام جهانی داریم. بچه ها تلاش می کنند تا با کمک کادرفنی برای مسابقات آماده شوند.

عابدزاده:تنها به فکر خوشحال کردن مردم هستیم
وی در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت حقیقی برای او تکرار خواهد شد، اضافه کرد : قطعا همه نفراتی که اینجا هستیم، یک هدف دارد. سرمربی تیم ملی برای ما این موضوع را ترسیم کرده که تنها به فکر تیم ملی و خوشحال کردن مردم باشیم و هر کس که شایسته تر باشد، بازی می کند و من هم تلاش می کنم تا موفق باشم و به میدان بروم و همه دوست دارند لباس تیم ملی را بپوشند.

عابدزاده درباره اهمیت حمایت مردم خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر همواره پشت تیم بودند و یکی از دلایل مهم موفقیت حمایت های مردم است. امیدوارم مردم در جام جهانی مارا حمایت کنند و برای ما انرژی مثبت بفرستند و این موضوع به ما کمک می کند.

دروازه بان ماریتیمو درباره دیدار لغو دیدار با یونان اضافه کرد: من اولین بار است که لغو بازی با یونان را می شنوم. فکر همه بازیکنان داخل زمین است و جزییات به عهده دیگر افراد است.

وی افزود: برنامه تمرین پرفشاری داشتیم و همه تلاش می کنند تا به فرم خوب برسیم تا در بازی ها آماده باشیم.

وی در پایان درباره خط خورده های تیم ملی خاطر نشان کرد: من فکر نمی کنم این سوال ها به ما کمک کند. ما از شما و مردم انتظار داریم تا از نکات مثبت بنویسید. همه نفراتی که اینجا حضور دارند می خواهند به تیم ملی کمک کنند و آقای کی روش گفتند قلب و مغز و روح ما برای تیم ملی است.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین