کد خبر: ۵۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

جهانبخش: یکدل بودن مهم‌ترین ویژگی تیم ماست

بازیکن تیم ملی می گوید تمام تلاش خودمان را برای خوشحال کردن مردم انجام می دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا جهانبخش در حاشیه اردوی تیم ملی در ترکیه به خبرنگاران گفت: خدار را شکر همه بچه‌ها سرحال هستند و تمرینات خوبی انجام می‌دهند. ما در اینجا کمپ تمرینی فوق‌العاده داریم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده است. اولین بازی ما هم با تیم خوب ترکیه است و ان‌شاالله مسیرمان برای حضور در جام جهانی بهتر و بهتر جلو برود. 

وی در خصوص انتظارات بالای مردم از تیم ملی تاکید کرد: صد در صد تمام تلاش ما در این مدت کسب آمادگی بالا با شرایط خوب بوده است. ما با آن شرایط خوبی که به جام جهانی صعود کردیم و نتایج خوبی که به دست آوردیم انتظارات را بالا بردیم اما شرایط سختی در جام جهانی داریم و در گروه سختی قرار گرفته‌ایم . اما ما بازیکنان و کادرفنی تمام سعی خود را می‌کنیم که پرچم ایران را در این مسابقات پله به پله بالا ببریم و بهترین نتایج را بگیریم. از همه مهم تره این است مردم ببینند ما تمام تلاش خودمان را برای خوشحال کردن آنها انجام می‌دهیم. 

جهانبخش در ادامه تصریح کرد: یکدل بودن مهم‌ترین ویژگی تیم ملی ماست. تیم ملی هیچ وقت برای بازیکنان ثابت نبوده و در زمان مختلف و بر حسب نظر سرمربی نفرات عوض می‌شوند. اما این یکدلی همیشه وجود داشت و باعث نتیجه گیری تیم ملی شده است. انگیزه‌ی خوبی داریم تا این شرایط عالی را ادامه دهیم و در جام جهانی موفق شویم.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین