کد خبر: ۵۲۵۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

بازیکنانی که از ترس کی روش پرسپولیسی نمی شوند

کارلوس کی‌روش نیز اعتقاد عجیبی به حضور بازیکنان ایرانی در اروپا دارد!
آفتاب‌‌نیوز : در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی همه نگاه ها به سرخابی های پایتخت است. پرسپولیسی ها که از این پنجره محروم هستند کار سخت تری نسبت به رقیب دیرینه خود دارند. از طرفی دیگر اختلاف برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و کارلوس کی روش موجب ترس بازیکنان ملی پوش از پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت شده است.

کارلوس کی‌روش نیز اعتقاد عجیبی به حضور بازیکنان ایرانی در اروپا دارد و می‌گوید آنها باید برای پیشرفت به قاره سبز بروند. همین عامل سبب شده بازیکنان زیادی مانند حاج‌صفی و رضاییان مثل خیلی‌های دیگر تلاش کنند به اروپا بروند قید تیم های محبوبشان در ایران را بزنند. جالب اینکه در سال منتهی به جام جهانی چند ملی‌پوش با علم به این مسئله که کی‌روش اعتقادی به لیگ ایران ندارد جرأت نمی‌کنند با تیم‌های داخلی قرارداد ببندند چون می‌ترسند کارلوس قید آنها را بزند!

کی روش به مانعی برای جذب بازیکنان ملی پوش به پرسپولیس مبدل شده خیلی ها نمی خواهند با آمدنشان به تیم برانکو پیراهن تیم ملی را از دست بدهند. سرمربی پرتغالی بارها درمصاحبه هایش اعلام کرده بعد از جام جهانی 2018 روسیه ایران را برای همیشه ترک خواهد کرد اما بازیکنان در حال حاضر ریسک نمی کنند و تا پایان این دوره از رقابت ها صبر خواهند کرد!

ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین