کد خبر: ۵۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

از مسعود کیمایی و رضا عطاران تا عباس قادری در مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعی/عکس

مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعی با حضور چهره‌های سرشناس سینمای ایران و دوستداران این هنرمند برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم ترحیم ناصر ملک مطیعی، عصر امروز (سه‌شنبه هشتم خرداد) با حضور هنرمندان سرشناس سینما و جمعی از علاقه‌مندان این هنرمند در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.

محمدعلی کشاورز، مسعود کیمیایی، عباس قادری، رضا عطاران، مجید صالحی، همایون ارشادی، سالار عقیلی، پوری بنایی و... از جمله هنرمندان سرشناس حاضر در این مراسم بودند.

ازدحام جمعیت و بسته شدن خیابان ایثار از سوی پلیس، هجوم سلفی‌بگیران و آتش‌سوزی کولر قسمت خواهران از جمله مسایل و مشکلات مراسم بود که باعث آزردگی حضار و هنرمندان شد.

ناصر ملک‌مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، روز شنبه پنجم خرداد در سن 88 سالگی درگذشت، او پیش از انقلاب در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخت و پس از انقلاب تنها فرصت حضور در فیلم «نقش نگار» ساخته علی عطشانی را پیدا کرد. بازی او در نقش فرمان فیلم «قیصر» مسعود کیمیایی در یاد علاقه‌مندان به سینما ماندگار شده است.



از مسعود کیمایی و رضا عطاران تا عباس قادری در مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعیاز مسعود کیمایی و رضا عطاران تا عباس قادری در مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعیاز مسعود کیمایی و رضا عطاران تا عباس قادری در مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعی
از مسعود کیمایی و رضا عطاران تا عباس قادری در مراسم ترحیم ناصر ملک‌مطیعی
ایلنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین