کد خبر: ۵۲۶۲۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

ابراز ناراحتی کیهان از اظهارات ضدانجمن حجتیه توسط محتشمی

خبرگزاری شفقنا از قول علی‌اکبر محتشمی‌پور نوشت کسانی که انقلابی نبودند، با ماسک جدید وارد شدند و برخی پست‌های حساس هم گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرنگار شفقنا در مقدمه خبر خود می‌نویسد: با او تماس گرفتم تا شاید با انتشار بخش‌هایی از مصاحبه‌ای که 6 سال پیش با او داشتم و به دلایلی منتشر نشد رضایت بدهد. می‌گوید حتما یک جا بنویس که این مصاحبه جدید نیست و چند سال قبل انجام شده. نگرانی‌اش از این بابت است که اهالی رسانه گمان کنند او روزه سکوت خود را شکسته است. شرطش را می‌پذیرم.

خبرگزاری مذکور سپس از قول علی‌اکبر محتشمی‌پور وزیرکشور اوایل انقلاب می‌نویسد: «امام نگران نفوذی‌ها بودند. همه هشدارهای‌شان براساس همین نگرانی بود که مبادا با نفوذ نامحرمان در ارکان نظام بسترهای شکست انقلاب و نظام فراهم شود.

نفاق تنها روزنه‌ای است که نامحرمان و نفوذی‌ها برای رسیدن به اهداف خود و تصرف ارکان اصلی قدرت از آن استفاده کرده و همچنان هم استفاده می‌کنند.

دربسته و سربسته بگویم. کسانی که در این انقلاب هرگز دستی بر آتش نداشته‌اند یا از اساس مخالف نهضت اسلامی و مخالف حرکت توامان امام و ملت بوده‌اند بعد از پیروزی انقلاب با ماسک جدید وارد شده‌اند. خیلی از این گروه‌ها و احزاب و بسیاری از این جریانات انحرافی به گونه‌ای ماسک اسلام و انقلاب را به چهره زدند که خیلی‌ها فریب آنها را خوردند.

انجمن حجتیه که یکی از شاخص‌ترین جریان‌های نفوذی و نامحرم انقلاب است. حضرت امام هرگز نگاه خوبی به این انجمن نداشتند. ایشان خطر انجمن حجتیه را برای انقلاب بسیار جدی تلقی می‌کردند.»

درباره بازی خبرگزاری شبه اصلاح‌طلب با علی‌اکبر محتشمی‌پور نکات قابل تأمل فراوان است اما به اجمال باید پرسید:

- چرا این خبرگزاری از ابعاد امروز نفوذ پرس و جو نکرده و محتشمی‌پور نیز متعرض ماجرا نشده است؟
- اگر ویژگی انجمن حجتیه، معارضه با ولایت و حکومت دینی و نقش سیاسی و اجتماعی اسلام و گرایش به آمریکاست، امروز کدام محافل همین رویکردهای ضدانقلابی و ضداسلام ناب محمدی(ص) را دنبال می‌کنند؟ غیر از افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و اعتدال آمریکایی؟!  چه کسانی نسخه سازش با آمریکا می‌پیچند؟ چه کسانی و کدام محافل اصرار دارند در مقابل حکومت دینی و ولایت‌فقیه، دوقطبی ایجاد کنند؟ یا احکام اسلام در موضوعاتی نظیر حجاب را زیرسوال ببرند و از حرمت‌شکنی مقدسات جانبداری می‌کنند؟ دیدن تحرکات جریان نفوذ ذره‌بین نمی‌خواهد؟

منبع: کیهان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
کیهان هم توسط انجمن حجتیه اداره می شود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
كيهان هم حجتيه اي است ؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین