کد خبر: ۵۲۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

مقصد‌هایی با تفریحات هیجان انگیز ساحلی

تایلند کشور سوغاتی‌های جذاب و میوه‌های گرمسیری خوشمزه است که به کوکتل‌های خوش طعم با میوه‌های جذابش معروف است و در سواحل پاتایا و پوکت بهترین رستوران‌های سرو غذاهای تایلندی را می‌یابید.
آفتاب‌‌نیوز :
فصل گرما زمان سفر به پارک‌های آبی و شنا و خوش‌گذرانی در کنار ساحل است. در این روزها چون هنوز تعطیلات تابستانی شروع نشده و مقصد‌هایی با تفریحات هیجان انگیز ساحلیمقاصد گردشگری هم خلوت‌تر هستند سفر رفتن دو مزیت عمده دارد اول اینکه تور ارزان است و دیگر اینکه شهر ها خلوت تر هستند و راحت‌تر دیدنی‌های شهر را می‌بینید. 

تور دبی؛ سفر به شهر هتل‌های لوکس و برج‌های بلند

خرداد ماه اخرین روز‌های مناسب سفر با تور دبی است. هوا هنوز قابل تحمل است و قیمت هتل‌های خوب و لوکس دبی بسیار ارزان شده شما با حدود هزینه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌توانید مسافر دبی باشید. 

به صرفه بودن این نرخ به این دلیل است که هم با بهترین خط‌های هواپیمایی امارات، ماهان و ایران ایر در ساعات پروازی بسیار مناسب سفر می‌کنید و هم اینکه تمام پکیج های تور دارای صبحانه رایگان و همینطور دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند. 

بهترین سوغاتی و خرید‌ها را هم در قسمت قدیمی‌تر دبی در مرکز خرید دیره و همین‌طور در خیابان شیخ‌زائد و در امارات مال می‌توانید انجام دهید. بازار سوک یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های دبی که از طلا و جواهر گرفته تا پارچه همه چیز در آن یافت می‌شود. 

 همه روزه در این شهر تور‌های فراوانی برای تفریحات هیجان انگیز برنامه ریزی می‌شوند تور سافاری در صحرا یکی از پر طرفدار ترین آنهاست تفریحی که با بهترین گشت و گذار در صحرای دبی به همراه خوردن غذاهای خوشمزه عربی و نوشیدن بهترین نوشیدنی‌های اماراتی همراه است. رفتن به بلند‌ترین نقطه دبی را تجربه کنید، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین نقاط دبی بودن در آخرین نقطه برج خلیفه دبی است شما در نقطه‌ای ایستاده‌اید که تمام شهری زیبا زیر ‌پاهایتان است. 

هتل‌های دبی بهترین خدمات و رستوارن‌های بین‌المللی را دارند و از اقامت در آنها لذت می‌برید از هتل‌های سه ستاره خوب گرفته تا هتل‌های پنج ستاره لوکس همگی در تلاشند استاندارد‌های بالای هتل‌داری را رعایت کنند. 

به گزارش ویرلن؛ هتل‌ها با توجه به اینکه این‌روز‌ها تخفیف‌های مناسبی را  ارائه داده اند با چک کردن روزانه وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان از آخرین نرخ تور‌های دبی مطلع باشید توجه داشته باشید چون ورود به امارات نیاز به ویزا دارد و حدود یک هفته کاری مراحل صدور آن زمان نیاز دارد بهتر است این زمان را حتما در برنامه ریزی سفرتان لحاظ کنید. 

در این روز‌های سفر به دبی کدام از تفریحات هیجان انگیز دبی را دلتان نخواست و یا فرصت نکردید امتحان کنید رفتن به پارک وایلد وادی را نمی‌توانید کنار بگذارید این پارک با مدرن ترین و هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات آبی لحظات باورنکردنی از هیجان و شادی را برایتان می‌سازد. 

تایلند؛ کشوری با سواحل زیبای در یای آندامان

تایلند کشور سوغاتی‌های جذاب و میوه‌های گرمسیری خوشمزه است که به کوکتل‌های خوش طعم با میوه‌های جذابش معروف است و در سواحل پاتایا و پوکت بهترین رستوران‌های سرو غذاهای تایلندی را می‌یابید. 

اینجا کشوری با طراحی معماری پرزرق و برق و مجلل است در همه جا معابد طلایی با مجسمه‌های غول پیکر میبینید. بانکوک مخصوص گردش و تفریح ساخته شده با توجه به اینگه یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا است پارک‌های جذاب و باغ وحش‌های جالبی دارد. اینجا را به ونیز شرق تشبیه کرده‌اند بازار‌های محلی با خوراکی‌های خوشمزه رنگارنگ که بر روی قایق‌های شناور به فروش می رسد یکی از جذاب‌ترین دیدنی های گردشگری این شهر است. 

مقصد‌هایی با تفریحات هیجان انگیز ساحلی
 
این شهر شهر شب های بیدار روشن است حتی بازار‌هایی دارد که در طول شبانه روز ۲۴ ساعته باز هستند و هیچ زمان تعطیل نمی‌شوند. برای گشت و گذار و قدم زدن میدان سیام و یا منطقه پراتونام بسیار جالب است در اینجا همه چیز پیدا می‌شود و خوراکی‌های خیابانی خوش‌مزه‌ای می‌فروشند. 

برای سفر توصیه می کنیم حتما یکی از تور‌های ترکیبی بانکوک به اضافه پاتایا و یا پوکت را انتخاب کنید و یا حتی اگر به چند روزی آرامش و خوش گذرانی در ساحل نیاز دارید مستقیم به پوکت و پاتایا پرواز کنید. تمامی تور‌های آزانس مقتدر سیر تابان با دو پرواز خوب و راحت عمان ایر و ماهان برنامه ریزی شده‌ است. که با ترانسفر رایگان فرودگاهی به سادگی از تهران به هتل خود در تایلند می‌رسید. تمامی هتل‌های انتخابی دارای صبحانه رایگان هستند و البته تا جایی که می شود برای اقامت در سواحل تایلند هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب را انتخاب کنید چون بسیار قیمت مناسبی دارند و خدمات بسیار خوبی دارند از استخر‌های خوب و زیبا گرفته تا سالن های مخصوص بازی بچه‌ها تا ماساژ و سوناهای خوبشان در کنار سواحل زلال دریای آندامان. 

در برنامه ریزی تور‌ تایلند آژانس مقتدر سیر تابان در تمام گشت‌های شهری یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست و آزانس یک سیم کارت رایگان تایلندی هم در اختیار شما قرار می‌دهد این روز های گرم سال در تایلند بسیار خوش می گذرد درنگ نکنید و برای خرید تور تایلند و انتخاب هتل زیبایتان اقدام کنید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین