کد خبر: ۵۲۶۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی مدارس در سال جاری/آغاز ثبت‌نام در پایگاه‌ها از ۱۰ خرداد

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی در مدارس و نحوه ثبت نام دانش آموزان در این پایگاه‌ها در تابستان ۱۳۹۷ خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد روشنی از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کسب مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و عمومی دانش‌آموزان خبر داد.

وی در خصوص آموزش‌های ارایه شده در این پایگاه‌ها گفت: سعی داریم در این مدت با استفاده از مربیان مجرب تشکیلاتی دانش‌آموزان را با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی شامل معرفتی، فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت بدنی و مهارت امداد و نجات و اجتماعی و محیط زیستی آشنا کنیم.

روشنی زمان ثبت‌نام در این پایگاه‌ها را ۱۰ تا ۲۱ خرداد اعلام و اظهارکرد: این پایگاه‌ها از اول تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه به مدت هشت هفته در مدارس منتخب که واجد شرایط ذکر شده در شیوه‌نامه هستند فعال هستند و برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌های مهارت تشکیلاتی صادر می‌شود.‌

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وی،درباره شهریه این کلاس‌ها گفت: شهریه این کلاس‌ها بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده است که هزینه مربوطه با مشارکت اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
از پدر مادرها تقاضا دارم اگر بچه هاشون رو به اين فعاليتهاي فوق برنامه ميفرستند ، مراقب اونها باشن و خودشون هم همراه اونها برن. معلوم نيست چه اتفاقاتي ( مثل تجاوز و سوئ استفاده جنسي)اونجا براي بچه ها رخ بده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین