کد خبر: ۵۲۶۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

اسماعیلی از استقلال می رود؟

مدیر عامل باشگاه استقلال می‌گوید به دلیل برخی مشکلات، تیمش برای لیگ هجدهم هیچ بازیکن جدیدخارجی جذب نخواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدرضا افتخاری بعد از عقد قرارداد تیمش با سه بازیکن جدید اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی جذب کند. ما از بین تعداد زیادی بازیکنان خوب، گلچین کردیم و خوشبختانه امشب با سه بازیکن قرارداد بستیم. خیال سرمربی و هوادارانمان با این خریدها راحت شد. به شفر هم گفتیم با توجه به وضعیت ارز، علاقمندیم تا بازیکنان ایرانی را جذب کنیم.

او درباره وضعیت تیام و خارجی‌های استقلال گفت: بازیکنان فعلی‌مان را تلاش می‌کنیم حفظ کنیم و بحثی که کردم شامل آنها نمی‌شود. بحث من درباره خرید جدید است و ما نمی‌توانیم بازیکن جدید خارجی بگیریم.

افتخاری درباره شایعه جذب ماشاریپف گفت: بحث خرید او شایعه است و صحبتی در این باره نداشته‌ایم. این مسائل را برخی مدیران داخلی مطرح می‌کنند. ما هر وقت بخواهیم کسی را جذب کنیم طبعا مذاکراتی باید داشته باشیم. مثلا دانشگر که شب گذشته تا پنج صبح جلسه داشتیم و در نهایت کار به امشب کشید.

او درباره جذب دانشگر گفت: دانشگر مد نظر شفر بود و شب گذشته شفر با او تلفنی هم حرف زد. او بازیکن خوبی است و حضورش را در استقلال خوشآمد می‌گویم.

مدیرعامل استقلال درباره بدهی‌های باشگاهش و خطر برای باشگاهش گفت: ما در این زمینه پیش بینی‌هایی داشته‌ایم و گزارشی هم به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه و درخواست کردم که کمک شود تا بدهی‌ها قبل از پایان موعد پرداخت شود تا مشکلی پیش نیاید. خطر هم وقتی ما را تهدید می‌کند که پول کسانی که با آنها توافق کرده‌ایم را ندهیم و ما تلاشمان بر پرداخت این پول تا قبل از پایان موعد مقرر است. من قول می‌دهم که همه تلاشم را در این زمینه انجام می‌دهم.

وی درباره شایعه جدایی اسماعیلی بیان کرد: او با ما قرارداد دارد و اتفاقا دانشگر که امشب به استقلال آمد از دوستان صمیمی اوست و در تیم‌های ملی با هم همبازی بوده‌اند. دانشگر بخاطر اسماعیلی خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. البته به او گفتم که در استقلال همه باهم رفیق هستند و علت موفقیت ما همین همدلی است.

او درباره نقل و انتقالات و خروجی‌های استقلال گفت: تمام که نشده ولی منتظریم تا شفر نظر نهایی را بدهد. به هرحال ما آماده جابه جایی هستیم. لیست خروج هم به نظر شفر بستگی دارد. البته او یک لیست اولیه داد ولی طبیعتا بر اساس خریدها این لیست می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، افتخاری در پایان درباره اسپانسر استقلال در فصل بعد گفت: ما با اسپانسر قبلی ادامه می‌دهیم و رقم قرارداد هم محرمانه است ولی افزایش در این قرارداد نسبت به سال قبل هست و ما تلاش می‌کنیم تا رقم بیشتری از اسپانسر برای فصل بعد بگیریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین