کد خبر: ۵۲۷۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

جزئیات تجمع اعتراضی شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی+ تصاویر

جمعی از شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی سال ۹۷ در اعتراض به اعمال سهمیه‌های پنج درصدی خانواده‌های جانبازان و ایثارگران زیر ۲۵ درصد، امروز در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمعی از شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی در اعتراض به اعمال سهمیه پنج درصدی مربوط به خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران در آزمون‌های وزارت بهداشت در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمع کردند.

م.د، یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع به نمایندگی از افراد حاضر در تجمع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این تجمع به دلیل اعمال سهمیه پنج درصدی در سهمیه‌های قبلی که در آزمون‌های وزارت بهداشت وجود داشت، اتفاق افتاده است؛ چرا که در گذشته سهمیه ۲۵ درصدی مربوط به رزمندگان بالای ۲۵ درصد بود و به دلیل اینکه این افراد در سنین بالاتری بودند، عملا مشکل‌ساز نبود و سهمیه‌ها پر نمی‌شد و به افراد آزاد تعلق می‌گرفت. اما در حال حاضر به دلیل اینکه سهمیه پنج درصدی به سهمیه‌های قبلی اضافه شده است و فرزندان جانبازان و ایثارگران زیر ۲۵ درصد را نیز در برمی‌گیرد که نسل جوان و بیشتری را تشکیل می‌دهند، برای سهمیه‌های آزاد مشکل‌آفرین شده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
عزیز من ما با سهمه خیلی کمتر از اینا به طور ازاد پزشکی خوندیم تخصص هم گرفتیم حالا هم پشیمونیم که چرا اصلا درس خوندیم یا مهاجرت نکردیم.توصیه من به شما اینه که ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازه است چون بدون سهمیه قبول شدن یعنی هیچ پیشرفتی نکردن!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین