کد خبر: ۵۲۷۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

۶ هفته سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس

برنامه هفتگی لیگ برتر فوتبال در فصل ۹۸-۹۷ مشخص شد و این رقابت‌ها بعد از پایان جام جهانی و از تاریخ ۴ و ۵ مرداد آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرخپوشان در ۷ هفته ابتدایی باید به ترتیب با تیم‌های پدیده، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت، نساجی مازندران و سپیدرود مصاف بدهند که بازی‌های سختی به نظر نمی‌‌رسد. برانکو و شاگردانش می‌توانند در همان ابتدای فصل امتیازات را درو کنند و صدرنشین لیگ برتر باشند.

لیگ برتر فوتبال تنها ۷ هفته ابتدایی نیست و کار اصلی سرخپوشان از هفته هشتم آغاز می‌شود؛ جایی که آنها باید با استقلال شهرآورد تهران را برگزار کنند و بعد از آن باید میزبان پیکان در تهران باشند. پیکان و استقلال در آخرین تقابلی که با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشتند، پیروز میدان بودند و پرسپولیس کار سختی در این هفته‌ها خواهد داشت. بازی‌های سخت پرسپولیس بعد از تقابل با پیکان تمام نمی‌شود و آنها باید در هفته دهم به مصاف سایپا بروند. سایپا تحت هدایت علی دایی، پرسپولیس را در آخرین دیدارشان شکست داده و برای سومین هفته متوالی شاگردان برانکو بازی سختی را پیش ‌رو خواهند داشت. پرسپولیس در هفته‌های یازدهم و دوازدهم باید با نمایندگان اصفهان دیدار کند و برای پنجمین هفته متوالی دیداری سخت را پیش ‌رو دارد. هفته‌های کابوس‌وار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی پایان می‌یابد و بعد از تقابل با این تیم تبریزی در هفته سیزدهم برانکو و شاگردانش می‌توانند نفس راحتی بکشند.

به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیس در دو هفته پایانی کار چندان سختی مقابل گسترش فولاد تبریز و پارس جنوبی جم نخواهد داشت و می‌تواند در هفته‌های پایانی که امتیاز گرفتن سخت می‌شود، روی ۶ امتیاز این دو مسابقه حساب باز کند. با وجود بازی‌های سخت پرسپولیس در هفته‌های هشتم تا سیزدهم نیم‌فصل اول و هفته‌های بیست و سوم تا بیست و هشتم نیم‌فصل دوم، تکرار قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر بعید به نظر می‌رسد و این بازی‌های سخت متوالی در پایان فصل شاید سرخپوشان را از کورس قهرمانی هم عقب بیندازد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین