کد خبر: ۵۲۷۳۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
"اگر می گوییم باید در سوریه باشیم چون آنجا مورد هجمه ظالم قرار گرفته است"

آیت الله جنتی: رسما اعلام می کنم عمر اسرائیل به سر رسیده/ جشن نابودی، به زودی

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله احمد جنتی درباره لزوم حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: ­مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است، در فطرت آیت الله جنتی: رسما اعلام می کنم عمر اسرائیل به سر رسیده/ جشن نابودی، به زودیانسان است که باید از مظلوم دفاع و حمایت کند، فلسطین عضو پیکر اسلام و قبله اول مسلمین است.­

به گزارش آفتاب‌‎نیوز؛ وی گفت: از زمانی که فلسطین­ اشغال شد، امام ما و مظلومان و مسلمانان باغیرت همه به فکر بودند که مردم مسلمان را باید از دست ظالمان نجات بدهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان،دبیر شورای نگهبان افزود: مردم دنیا در عین اینکه می دانستند که به مردم مظلوم فلسطین ظلم می شود دست روی دست گذاشتند بنابراین اگر ما مسلمان و شیعه علی (ع) هستیم و اگر انسان هستیم باید از مظلوم حمایت کنیم، قرآن می گوید چرا در راه بیچارگان و مظلومان، زنان، مردان و کودکان که تحت ظلم هستند نمی جنگید، بنابراین به حکم قرآن باید از مظلوم حمایت کرد حتی اگر غیرمسلمان باشد.

جنتی گفت: حضرت علی (ع) عمرشان را در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان گذاشتند، حتی در بستر شهادت وصیت می کنند ای فرزندان من با ظالم دشمن باشید و با مظلومان یار و یاور باشید، این علی(ع) است که دنیا را به خود متوجه کرد و همه را عاشق خود کرده است.

دبیر شورای نگهبان افزود: امروز مسأله فلسطین مسأله همه ماست، باید با همه وجودمان از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنیم، کمترینش همین راهپیمایی هاست تا به مردم مظلوم فلسطین بگوییم ای مردم مظلوم، ما برای حمایت از شما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم، با شما همدردی می کنیم، دل ما با شماست، ما دوست شما و دشمن دشمنان شما هستیم.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می گوییم باید در سوریه باشیم چون آنجا هم مورد هجمه ظالم صهیونیستی قرار گرفته است، آنجا با داعشی ها درگیر شدیم، در میانمار هم باشد از مردم مظلوم حمایت می کنیم، بنابراین حمایت از مظلوم وظیفه شرعی، اخلاقی، عرفی و انسانی است، باید به این وظیفه عمل کنیم، خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: من به طور رسمی اعلام می کنم عمر اسرائیل به سر رسیده است، طولی نخواهد کشید که جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر آنها پاک کنیم.

جنتی گفت: حضور در راهپیمایی وظیفه همه مسلمانان است، حداقل کاری که می توانیم بکنیم حضور در راهپیمایی روز قدس است که به مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم که دلگرم باشید ما با شما هستیم، پشتیبان و حامی شما هستیم، آنها هم با این راهپیمایی ها دلگرم می شوند.

دبیر شورای نگهبان افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از هر سال پرشورتر و بهتر برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
1
16
لطفا تاریخ دقیق بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
14
مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم پس بزودی حل میشه و ارزش پول ملی یرمیگرده و فقر ریشه کن میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
7
اون وقت میگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
4
خوب شد رسما اعلام کرديد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین