کد خبر: ۵۲۷۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به خاطر ایران، به خاطر تیم ملی

فردا روز آخر است، روز بستن لیست آخر... روزی که باید نام ۲۳ مسافر ایرانی جام جهانی‌ را به فیفا سپرد. فردا لیستی که می‌تواند شروع یک جنجال تازه باشد، منتشر می‌شود. لیستی که معلوم می‌کند آیا وریا غفوری که خلاف بقیه اسم‌های لیست انتظار در تمام این روزها تمرین کرد و امیدوار ماند، به روسیه می‌رود یا نه! تکلیف کاوه رضایی، سیدجلال و آن دو، سه ملی‌پوشی که شایعه شده از ترکیه به تهران برمی‌گردند هم فردا روشن خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این فهرست هر شکلی که باشد، می‌توان اعتراض کرد، ایراد گرفت، درباره‌اش حرف فنی و حاشیه‌ای زد، اشکال‌هایش را شمرد و از علامت سؤال‌هایش گفت اما کاش قبل از هر اعتراضی به لیست نهایی تیم ملی، به این واقعیت توجه داشته باشیم که در جام جهانی‌ فقط همان‌هایی می‌توانند برای ایران بازی کنند که نام‌شان در لیست نهایی است و باید از آن‌ها حمایت کرد و حمایت از خط‌خورده‌ها و جا مانده‌ها حتی اگر مثل وریا شایسته مطلق باشند، هیچ سودی برای تیم ملی ندارد. فرصت زیادی تا جام جهانی‌ نیست. باید سرراست رفت سراغ آن‌ها که در تیم ملی حضور دارند. دفاع از شایسته‌های جا مانده و انتقاد از آن‌هایی که با ارفاق مسافر روسیه شدند، بماند برای روزهای پس از جام جهانی‌ که برای هر مباحثه و حتی مجادله‌ای وقت داریم.

کاش فردا وقتی لیست تیم ملی اعلام می‌شود، فرصتی که می‌خواهیم خرج شمردن دلایل منطقی‌مان برای دفاع از خط خورده‌ها کنیم را برای روحیه دادن به مسافران جام جهانی‌ بگذاریم و به جای شمردن دلایل‌مان برای انتقاد از فهرست نهایی کی‌روش، ویژگی‌های مثبت انتخاب‌های نهایی او را بشماریم. خوب که نگاه کنیم، ویژگی مثبت برای گفتن و نوشتن زیاد است. اصلاً چه چیزی از این ویژه‌تر که پای منافع ملی و تیم ملی وسط است. مگر می‌شود تیم ملی را دوست نداشت.
خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
آفرین... بالاخره یک نفر پیدا شد که از منافع ملی صحبت کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین