کد خبر: ۵۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

دستگیری عوامل شهادت نیروی انتظامی جیرفت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: صبح امروز عوامل شهادت استوار فردین سنجری در جنوب استان کرمان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ ماشاالله ملایی افزود: ۲ نفر از عوامل شهادت استوار سنجری توسط نیروهای اطلاعات و عملیات نیروی انتظامی جیرفت در جنوب استان کرمان دستگیر شدند.


وی با بیان این که خون شهید هیچگاه پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دستگیری معجزه گونه این اشرار صبح امروز اتفاق افتاد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری عاملان اصلی به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی جیرفت ظرف کمتر از چند ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.


حسین سلامی در تشریح آخرین وضعیت حادثه شامگاه گذشته که منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شد، گفت: اشد مجازات در انتظار عاملان حادثه شامگاه گذشته خواهد بود.


وی بیان کرد: ماموران انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان به سایر استان های کشور، بلافاصله توقیف محموله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران انتظامی درحین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می‌شوند و دستور توقف خودرو را صادر می‌کنند که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن دوتن از ماموران انتظامی می‌شود.


سلامی عنوان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می‌شوند.


دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمان صادر شد که ظرف کمتر از چند ساعت دونفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می‌شوند. در این عملیات 590 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.


وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است، تصریح کرد: عزم دستگاه قضائی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است. اخبار تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین