کد خبر: ۵۲۷۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

صداوسیما از هنرمندان صاحب نام خالی شده است

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به انتقادات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد صداوسیما، گفت: صداوسیما از هنرمندان صاحب نام خالی شده است و جاذبه صداوسیما رو به افول است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد کاظمی در خصوص انتقادات اخیر مقام معظم رهبری از صداوسیما، گفت: علی‌القاعده رسانه باید به افرادی که از آن استفاده می‌کنند نگاه کند و به دنبال تامین نیازهای آنها باشد. باید ببینند خواسته استفاده‌کنندگان چه چیزی است تا به آن پاسخ دهند.

وی افزود: البته ما در این خصوص محدودیت‌هایی هم داریم. ما محدودیت‌های قانونی داریم. کشور ما کشوری است که با قوانین اسلامی و شرعی اداره می‌شود، این موضوع یعنی قوانین اسلامی و شرعی حتما باید رعایت شود. به هر صورت اینها محدودیت‌هایی برای صداوسیما ایجاد می‌کند اما افزایش میزان نارضایتی مردم از صداوسیما به این موضوع بر می‌گردد که صداوسیما خواست شنوندگان و بینندگان را در کلیه برنامه‌های خود مورد توجه قرار نداده است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: جامعه ما جامعه جوانی است، درخواست‌های جوانان متفاوت است. ما می‌توانیم در چارچوب موازین شرعی و قانونی تولیداتی داشته باشیم که خواسته‌های جوانان را به نسبت اقناع کند. برای مثال در بحث موسیقی در خصوص هنر، ورزش و مباحث سینمایی تئاتری، صداوسیما در این چند سال گذشته نه تنها هیچ ترقی و تکاملی نداشته بلکه به شدت افت کرده است. امروز مردم تمایل دارند که سریال‌های تولید ۱۰ سال پیش را ببینند تا سریال‌هایی که امروز تولید می‌شوند.

کاظمی تاکید کرد: صداوسیما از هنرمندان صاحب نام، پرکار و صاحب ذوق خالی شده، شما شاهد این هستید که کارگردان‌های معروف و پرکار امروز دیگر با صداوسیما همکاری نمی‌کنند. خیلی از بازیگران دیگر با صداوسیما همکاری ندارند. جاذبه‌های صداوسیما رو به افول است، نه به سوی رشد و تعالی.

وی در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری هم نارضایتی خودشان را اعلام کردند. ما معتقدیم صداوسیما باید با استفاده از برنامه‌ریزان متخصص، صاحب نام و با تجربه حرکت کند و نباید دست صداوسیما از کارگردان‌های صاحب نام و مسلط به سوژه خالی باشد. صداوسیما باید در جهت تکامل پیش برود نه در جهت زوال.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
فارغ التحصیلان دانشگاه های هنری و خبرنگاری و تهیه کنندگان باید کانالهای صدا و سیمای خصوصی ایجاد کنند مثل روزنامه های خصوصی و جناحی همه گروه ها باید بتوانند با گرفتن مجوز در این زمینه سرمایه گذاری کنند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین