کد خبر: ۵۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

مرکل: برای حفظ برجام باید به آب و آتش زد

وزرای خارجه سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس قرار است روز دوشنبه با نمایندگانی از ایران با هدف بررسی راهکارهای لازم به منظور حفظ توافق هسته ای ۲۰۱۵ دیدار و گفتگو کنند.«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در سخنانی در آستانه این نشست اظهار داشت: باید توافق هسته ای با ایران پابرجا بماند و برای این منظور باید به آب و آتش زد، زیرا این توافق متضمن امنیت و ثبات است.
آفتاب‌‌نیوز :
صدراعظم آلمان در آستانه نشست وزرای خارجه سه کشور اروپایی با نمایندگانی از ایران با توجه به یکجانبه گرایی آمریکا در نقض برجام تاکید کرد که باید برای حفظ توافق هسته ای ایران به آب و آتش زد.

وزرای خارجه سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس قرار است روز دوشنبه با نمایندگانی از ایران با هدف بررسی راهکارهای لازم به منظور حفظ توافق هسته ای ۲۰۱۵ دیدار و گفتگو کنند.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در سخنانی در آستانه این نشست اظهار داشت: باید توافق هسته ای با ایران پابرجا بماند و برای این منظور باید به آب و آتش زد، زیرا این توافق متضمن امنیت و ثبات است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ایران به توافق هسته ای پایبند باشد، اروپا نیز به تعهدات خود عمل می کند.

این در حالی است که «فدریکا موگرینی » مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از نقض برجام از سوی آمریکا گفت که این توافق دستاورد مهم ۱۲ سال دیپلماسی بوده است.
مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین