کد خبر: ۵۲۸۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

محبوبیت تمام نشدنی پسر ایران(عکس)

ستاره تیم ایران و آقای گل لیگ هلند جزو محبوب‌ترین ملی پوشان نزد تماشاگران است.
آفتاب‌‌نیوز : تمرین روز گذشته تیم ملی ایران با حضور طرفداران حال و هوای خاصی پیدا کرد و استقبال قابل توجه تماشاگران ایرانی حاضر در روسیه موجب بالا رفتن روحیه ملی پوشان در آستانه جام جهانی شد که بازیکنان نیز به گرمی پذیرای آنها بودند و با هواداران گفت‌وگو کردند و عکس یادگاری گرفتند.

یکی از اعضای تیم ملی ایران که بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفت، علیرضا جهانبخش بود؛ بازیکنی که بعد از سپری کردن فصل درخشان در باشگاه آلکمار و کسب عنوان آقای گلی لیگ اردیویسه هلند توجه زیادی را به خود جلب کرده و حالا مشتاقان زیادی دارد که این موضوع در تمرین دیروز ایران مشاهده شد.

 پسر خوب و توانمند فوتبال ایران پس از نمایش فوق‌العاده در لیگ هلند، اکنون جزو اصلی‌ترین امیدهای تیم ملی در جام جهانی و رقابت با بزرگان فوتبال دنیا است و تماشاگران ایرانی می‌خواهند این ستاره همانند تیم باشگاهی‌اش، در تیم ملی فراتر از حد تصور ظاهر شود و بتواند کار بزرگی در مسابقات ۲۰۱۸ روسیه رقم بزند.

 جهانبخش در تمرین روز گذشته تیم ملی ایران که با حضور تماشاگران برگزار شد، برخورد خوبی با هوادارانی که در جریان تمرین او را تشویق می‌کردند و از او تقاضای گرفتن عکس داشتند، کرد و بیشتر از قبل نشان داد که نه تنها در بازی و کارهای فنی، در مسائل اخلاقی هم بازیکن ویژه‌ای است.

محبوبیت تمام نشدنی پسر ایران(عکس)

محبوبیت تمام نشدنی پسر ایران(عکس)

ورزش سه



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین