کد خبر: ۵۲۸۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

اکران جام‌جهانی در سینما: اعلام قیمت بلیط/ حضور زنان، مردان و خانواده‌ها

همه سالن‌های سینما می‌توانند مسابقات را پخش کنند اما برای پردیس‌های سینمایی و سینماهایی که چند سالن دارند، سقف تعیین شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس انجمن سینماداران می‌گوید: با پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران و همچنین ۳ بازی دیگر در سالن‌های سینما موافقت شده اما هنوز مجوز رسمی نیروی انتظامی صادر نشده است.

با وجود آنکه هنوز تصمیم نهایی درباره پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها اتخاذ نشده اما برخی سالن‌های سینما در حال تبلیغ برای پخش این مسابقات هستند.

محمد قاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) با اشاره به آخرین وضعیت نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها گفت: مجوز نمایش مسابقات جام جهانی روسیه در سالن‌های سینمایی از سوی وزارت ارشاد صادر شده و فعلاً با نمایش ۶ مسابقه موافقت شده است. از این ۶ مسابقه، ۳ مسابقه به بازی‌های ایران اختصاص دارد و ۳ بازی دیگر هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: رایزنی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شده و نیروی انتظامی موافقت و تمایل خود را برای برگزاری این برنامه در سینماها اعلام کرده است اما ما همچنان منتظر مجوز رسمی و مکتوب نیروی انتظامی هستیم.

اشرفی درباره قیمت بلیت تماشای مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما گفت: قیمت پیشنهادی سینماداران برای هر سانس برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است البته ممکن است این قیمت تغییر کند اما قطعاً از ۲۰ هزار تومان بیشتر نخواهد بود.

وی درباره اینکه مسابقات فوتبال در کدام سالن‌های سینما به نمایش درخواهد آمد، گفت: همه سالن‌های سینما می‌توانند مسابقات را پخش کنند اما برای پردیس‌های سینمایی و سینماهایی که چند سالن دارند، سقف تعیین کرده‌ایم. پردیس‌های سینمایی که مثلاً ۵ سالن دارند فقط می‌توانند در ۲ سالن فوتبال نمایش بدهند.

اشرفی با بیان این مطلب که "جدول تعیین سالن‌های سینمایی به‌زودی منتشر می‌شود"، ادامه داد: در سینماهای  سرگروه، سالنی که به عنوان سرگروه اعلام شده، مسابقات فوتبال را نمایش نمی‌دهند و فقط در سالن‌های زیر گروه مسابقات پخش می‌شود. در پردیس‌های سینمایی نیز سالن سرگروه نباید مسابقات فوتبال را نمایش بدهد بلکه باید سالن دیگری به این امر اختصاص پیدا کند.

وی درباره مخالفت برخی تهیه‌کنندگان با نمایش مسابقات فوتبال در سینماها گفت: تجربه دوره‌های گذشته نشان می‌دهد در زمان پخش مسابقات فوتبال و به‌خصوص بازی‌های تیم ملی ایران، درصد حضور مخاطبان در سالن‌های سینما برای تماشای فیلم کاهش پیدا می‌کند. البته ما سهم و درصد صاحبان فیلم‌ها و پخش‌کنندگانی که سانس نمایش آثار آنها با نمایش مسابقات فوتبال همزمان می‌شود را قطعاً پرداخت خواهیم کرد.

اشرفی ادامه: بلیت فروشی این مسابقات به‌صورت اینترنتی خواهد بود و زنان، مردان و خانواده‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر به تماشای مسابقات فوتبال در سینماها بنشینند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین