کد خبر: ۵۲۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

قانون جذب عشق چسبناک است!

وقتی ازخوشبختی یک نفر دیگر ابراز شادمانی می‌کنید، خوشبختی آن‌ها به شما می‌چسبد! وقتی موردی را در فرد دیگری تحسین می‌کنید و ارزشمند می‌شمارید، آن خصیصه‌ها را به خودتان می‌چسبانید. اما وقتی درباره‌ی فرد دیگری منفی فکر می‌کنید و منفی سخن می‌گویید، آن موارد منفی را نیز به خودتان می‌چسبانید، و وارد زندگی‌تان می‌کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
قانون جذب به احساسات شما واکنش نشان می‌دهد. هرچه بدهید همان را می‌گیرید، و بنابراین اگر روی هر فرد، شرایط، یا اتفاقی یک برچسب بچسبانید، آن برچسب‌ها را روی خودتان می‌چسبانید, و وارد زندگی‌تان می‌کنید.

قانون جذب به احساسات شما واکنش نشان می‌دهد. هرچه بدهید همان را می‌گیرید، و بنابراین اگر روی هر فرد، شرایط، یا اتفاقی یک برچسب بچسبانید، آن برچسب‌ها را روی خودتان می‌چسبانید، و همان را دریافت خواهید کرد.

حالا خبر خوب اینجاست، این یعنی می‌توانید هر چه دوست دارید و می‌خواهید را به خود بچسبانید فقط کافیست آنچه دوست دارید را در سایر افراد جستجو کنید و از ته قلب به آن‌ها پاسخ مثبت بدهید! دنیا دفترچه‌ی راهنمای شماست، و هنگامی که قدرت عشق را درک کنید، تمام مدت کارتان توجه کردن به چیزهایی می‌شود که در سایر مردم دوست دارید. اما این آسان‌ترین و بهترین راهیست که می‌توانید تمام زندگی‌تان را عوض کنید. با این شیوه می‌توانید بر رنج و کشمکش غلبه کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به آنچه در سایر مردم دوست دارید توجه کنید، و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید تا نسبت به آن‌ها هیچ احساسی بروز ندهید. راحت است، نه؟ "اگر کسی با اندیشه‌ای پلید سخن بگوید یا رفتار کند، درد و رنج دنبالش می‌رود. اگر کسی با اندیشه‌ای پاک و منزه سخن بگوید یا رفتار کند، شادی، مانند سایه‌ای که هرگز ترکش نمی‌کند، پشت سرش می‌رود”


واکنش شما انتخاب می‌کند
زندگی همه‌جور شخص و شرایطی را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید و آنچه دوست ندارید را انتخاب کنید. وقتی نسبت به چیزی واکنش نشان می‌دهید، دارید با احساساتتان واکنش نشان می‌دهید و با این کار انتخابش می‌کنید! واکنش‌تان، چه خوب چه بد به شما می‌چسبد، و در واقع، دارید می‌گوید بیشتر می‌خواهید!

اگر کسی حرفی می‌زند یا چیزی می‌گوید، و شما احساس ناراحتی، رنجیدگی، یا خشم می‌کنید، تمام سعی خود را بکنید واکنش منفی را بلافاصله تغییر دهید. همین که بدانید واکنشی منفی نشان داده‌اید بی‌درنگ قدرت احساسات منفی را می‌گیرید و حتی می‌توانید متوقفشان کنید. اما اگر حس می‌کنید احساسات منفی بر شما مسلط است، بهترین کار این است که دور شوید و دو دقیقه را صرف جستجوی چیزهایی کنید که دوست دارید، یکی پس از دیگری، تا جایی که احساس کنید بهتر شده‌اید. می‌توانید از هر چه دوست دارید استفاده کنید.

موسیقی مورد علاقه‌تان، تصور چیزهایی که دوست دارید، یا انجام کاری که دوست دارید. می‌توانید درباره‌ی خصوصیاتی فکر کنید که در شخصی که ناراحتتان کرده دوست دارید. شاید دشوار و چالش برانگیز باشد اما اگر بتوانید چنین کاری کنید، سریع‌ترین راهیست که می‌توانید احساس بهتری داشته باشید.
” کسی که به خودش مسلط است می‌تواند به اندوهی پایان بخشید و در عین حال خوشی و شادی بیافریند. من نمی‌خواهم تحت اختیار احساساتم باشم. می‌خواهم از احساساتم استفاده کنم، لذت ببرم و بر آن مسلط باشم.”

منبع: کانال دکترانوشه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین