کد خبر: ۵۲۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
تنش‎های میان ترامپ و مرکلبر سر توافق هسته‎ای با ایران و تعرفه‌های تجاری

درباره عکسی از نشست جی ۷ که جنجالی شد؛ از تمسخر ترامپ تا هنری خواندن تصویر

برخی از کاربران توئیتر زیر این عکس به تنش‎های میان دو رهبر جهانی (ترامپ و مرکل) بر سر برجام و همچنین تعرفه‌های تجاری اشاره کردند و از آن به عنوان نشست جی۶ بعلاوه یک (منظور تنها ماندن امریکا) یاد کردند
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- تصویری که بیشترین تعداد بازدید در شبکه‌های اجتماعی را در روزهای اخیر داشته بی‌تردید عکسی از نشست جی ۷ است که در آن ترامپ با نگاهی خاص به آنگلا مرکل در مقابل خود می‌نگرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه «گاردین» با انتشار گزارشی به بازتاب این عکس در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و می‌نویسد: «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان به همراه سایر رهبران جهان دور ترامپ رییس جمهوری امریکا جمع شده‌اند. در توئیتر بسیاری می‌گویند که عکس شبیه نقاشی‌های هنری مربوط به عصر رنسانس است.»

درباره عکسی از نشست جی ۷ که جنجالی شد؛ از تمسخر ترامپ تا هنری خواندن تصویر

عکسی که جنجالی شد توسط دفتر صدراعظم آلمان بر روی اینستاگرام منتشر شده است. عکس توسط عکاس آلمانی Jesco Dneze گرفته شده است و بسیاری از کاربران آن را با نقاشی‌های کلاسیک اروپایی مقایسه کرده‌اند. برخی نوشته‌اند این زمانی است که تاریخ، هنر را برای شما به ارمغان می‌آورد. برخی به بررسی هنری آن پرداختند و نوشتند به نظر می‌رسد شبیه نقاشی دوران رنسانس نیست بلکه شبیه نقاشی‌های باروک است. برخی از کاربران توئیتر زیر این عکس به تنش‎های میان دو رهبر جهانی (ترامپ و مرکل) بر سر برجام و همچنین تعرفه‌های تجاری اشاره کردند و از آن به عنوان نشست جی۶ بعلاوه یک (منظور تنها ماندن امریکا) یاد کردند. برخی نیز به شوخی نوشتند که مرکل به ترامپ می‌گوید فقط به ما بگو ولادیمیر (پوتین) به تو چه می گوید شاید ما بتوانیم کمک کنیم! برخی دیگر نیز نوشتند که ترامپ شبیه به یک دانش‌آموز به مرکل به عنوان معلمی عصبانی نگاه می‌کند. برخی به کنایه نوشتند که مرکل رهبر جهان آزاد است (لقبی که پیشتر برای روسای جمهوری امریکا به کار برده می‌شد) که در حال صحبت با رییس جمهوری امریکاست.

گاردین در ادامه می نویسد: «ترامپ پس از شکستی فاجعه‌بار در نشست جی ۷ به سنگاپور رفته تا با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار کند».

نشست جی ۷ با حضور رهبران کشورهای مهم جهان از جمله آلمان، ژاپن، کانادا، امریکا، ایتالیا، فرانسه و بریتانیا در کبک کانادا برگزار شد. تمرکز این نشست بر روی مسائل تجاری بوده است.

عکاس اختصاصی اوباما در واکنش به عکس جنجالی ترامپ و مرکل در حاشیه نشست G7، تصویری از اوباما و مرکل را در نشست G7 سال 2015 به اشتراک گذاشته است.

درباره عکسی از نشست جی ۷ که جنجالی شد؛ از تمسخر ترامپ تا هنری خواندن تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
ترامپ امریکا را به فنا میدهد.مثل احمدینژاد.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
نگاه ترامپ به ماکرون است جهت نگاه ها را دوباره دقت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
فعلا که کل دنیا با اراده ترامپ میچرخه...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین