کد خبر: ۵۲۸۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

تبدیل آسان دستگاه XVR به NVR

در این مقاله تیم مشاوره و پشتیبانی شرکت دیدافزا، برای آشنایی کاربران سیستم های مداربسته، دستگاه های XVR سیماران را به عنوان یک تولید قدرتمند در بازار سیستم های امنیتی مورد بررسی قرار داده است تا علاوه بر آشنایی بیشتر همکاران و کاربران دوربین مدار بسته با نسل جدیدی از دستگاه های ضبط تصاویر شاهد تحولی شگفت انگیز در نصب همزمان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه باشیم واین کلام را به یاد داشته باشیم که «غیر ممکن وجود ندارد.»
آفتاب‌‌نیوز :
دستگاه های XVR با قابلیت تبدیل آسان به NVR و با کیفیت 5 مگاپیکسلی در حوزه فروش دوربین مدار بسته و تجهیز سیستم های امنیتی از جایگاه ویژه ای در بازار ایران برخوردارهستند. شرکت دیدافزا با انجام بالاترین طرح های اجرایی و نصب سیستم های نظارتی امروز بیش از همیشه در پروژه های خود به استفاده از این دستگاه ها به عنوان جایگزینی مناسب برای دستگاه NVR  مشغول می باشد. 

بدین منظور در این مقاله تیم مشاوره و پشتیبانی شرکت دیدافزا، برای آشنایی کاربران سیستم های مداربسته، دستگاه های XVR سیماران را به عنوان یک تولید قدرتمند در بازار سیستم‌های امنیتی مورد بررسی قرار داده است تا علاوه بر آشنایی بیشتر همکاران و کاربران دوربین مدار بسته با نسل جدیدی از دستگاه های ضبط تصاویر شاهد تحولی شگفت انگیز در نصب همزمان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه باشیم واین کلام را  به یاد داشته باشیم که «غیر ممکن وجود ندارد.»

تبدیل آسان دستگاه XVR به NVR

سیماران و تولید دستگاه های XVR 

شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان بزرگترین شرکت تولید تجهیزات الکترونیک ایران با دریافت نمایندگی شرکت های اروپایی و آسیایی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه های ضبط تصاویر فعالیت دارد. در صورتی که شما قصد نصب دوربین مدار بسته را داشته باشید ما به شما توصیه میکنیم محصولات این شرکت را به طور کامل بررسی کنید.

سیماران امروزه با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا در تولید دستگاه های ضبط تصاویر به تولید دستگاه های XVR با کیفیت 5 مگا پیکسلی مشغول است. 

دستگاه ضبط ایکس وی آر

دستگاه ضبط ایکس وی آر نسل جدیدی از دستگاه DVR محسوب میشود که علاوه بر تمام امکانات یک دستگاه ضبط تصاویر دارای قابلیت تبدیل به NVR و پشتیبانی همزمان از دوربین های آنالوگ و تحت شبکه است. این دستگاه به صورت خودکار سیگنال ها را تشخیص داده و اطلاعات را ذخیره و پردازش میکند.

ویژگی های دستگاه XVR

دستگاه ضبط XVR یک دستگاه ضبط هیبریدی است که تکنولوژی ساخت آن با انواع سیگنال های دوربین مداربسته سازگار است. این دستگاه قابلیت دریافت سیگنال های آنالوگ و نیز سیگنال های دیجیتال را به طور همزمان دارا بوده و توانایی پردازش اطلاعات را به صورت هوشمند و کد گذاری شده دارد. 

دوربین های تحت پشتیبانی XVR 

ایکس وی آر توانایی پشتیبانی از دوربین های آنالوگ، HD ، AHD ، TVI ،CVI  و IP  را دارد و به طور همزمان میتوان چند دوربین آنالوگ و تحت شبکه را به این دستگاه وصل کرد. 

تبدیل آسان دستگاه XVR به NVR

لزوم کاربرد دستگاه XVR به جای دستگاه NVR و DVR چیست؟

لزوم استفاده از دستگاه XVR برای کاربران سطح متوسط سیستم های امنیتی از جوانب متفاوت قابل بررسی است. البته، ناگفته نماند در کاربری های سطح بالای امنیتی نظیر بانک ها و مراکز مهم دولتی و خصوصی و شرکت های بزرگ تجاری به دلیل گستره ی فضای تحت نظارت و استفاده از دوربین های تحت شبکه نیاز به دستگاه پرقدرت NVR امری آشکار است. اما دستگاه XVR برای کاربری های سطح متوسط و نیز کاربران سیستم های آنالوگی که قصد ارتقا یا تعویض سیستم مداربسته با اتصال محدود به اینترنت را دارند گزینه مناسب تری است.

چرا شرکت دیدافزا از دستگاه هیبریدی XVR  سیماران در نصب دوربین مداربسته استفاده می کند؟

طراحی خاص و تکنولوژی منحصر به فرد دستگاه XVR در کنار رزولوشن بالا تا 5مگاپیکسل موجب گرایش کاربران به استفاده از آن شده است. اکثر کاربران مراکز فروشگاهی و تجاری، مراکز آموزشی و تفریحی به منظور نصب سیستم امنیتی پس از مشاوره با تیم پشتیبانی شرکت دید افزا به استفاده از دستگاه های XVR تمایل نشان داده اند که این موضوع با آگاهی از کیفیت بالای دستگاه های 5 مگاپیکسلی XVR سیماران حاکی از آن است که قابلیت نصب همزمان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه بسیار مورد توجه و اقبال کاربران سیستم های حفاظتی قرار گرفته است؛ خصوصا، اینکه استفاده از دستگاه های XVR علاوه بر صرفه اقتصادی برای کاربرانی که قصد تعویض یا ارتقا سیستم نظارتی خود را دارند راه بهتری است، زیرا انعطاف پذیری دستگاه ضبط ایکس وی آر در نصب همزمان دوربین های تحت شبکه با حفظ سیستم آنالوگ موجود و با اضافه کردن تنها یک دوربین IP علاوه بر پاسخ به نیاز کاربران در ارتقا سیستم با هزینه کمتر موجب افزایش کیفیت تصاویر نیز میشود. همچنین با استفاده از دستگاه ضبط XVR  با تنظیمات آسان و حرفه ای از طریق منوی دستگاه امکان اتصال به وب و کنترل از راه دور فراهم است و این توانایی کاربران را از دستگاه NVR بی نیاز ساخته است.

تیم مشاوره شرکت دیدافزا با سال ها تجربه در زمینه نصب و تجهیز سیستم های امنیتی با مشاوره رایگان به منظور انتخاب بهتر در خدمت شما کاربران محترم است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین