کد خبر: ۵۲۸۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

توفان شدید برق برخی مناطق شهرری را قطع کرد

معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب تهران گفت: وقوع توفان شدید به شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان ری خسارت وارد کرد و برق در بعضی مناطق شهرری برای ساعاتی قطع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
داود رحیمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: چهار پست 61 کیلووات در محله های دولت آباد، دستواره، آهن مکان و شهید رجایی قطع شدند که پست های دولت آباد و دستواره تعمیر و برق در جریان است.

وی تصریح کرد: تاکنون 11 مورد خاموشی در این شهرستان گزارش شده است که با تلاش نیروهای امدادی تا ساعات آینده برق این مناطق وصل خواهد شد.

رحیمی عنوان کرد: علت قطع برق در پاره ای از مناطق ری و شهرهای تابعه، شکستن شاخه های خشک و سقوط درختان بر روی شبکه توزیع برق بوده است.

وی اضافه کرد: از ساعت 21 امشب که توفان تهران را درنوردید، 40 گروه حوادث در شهرری ، باقرشهر، کهریزک و خاوران در حال آماده باش بودند و سعی می شود برق تمامی نواحی در ساعات آینده وصل شود.

توفان شدید همراه با گرد و خاک درحالی دقایقی پیش تهران را در نوردید که هواشناسی سرعت آن را 83 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

این توفان همراه با آذرخش بیشتر مناطق شهر تهران را بویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و شرقی در برگرفت و در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران بود.

هنوز گزارش رسمی از میزان خسارت های این توفان اعلام نشده اما وزش توفان به حدی بود که باعث قطع شاخه های بسیاری از درختان و تخریب برخی تابلوهای سطح شهر شد.

در نتیجه آخرین توفان شدید تهران که بیش از یک هفته گذشته رخ داد بیش از 85 نفر زخمی و یک تن کشته شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین