کد خبر: ۵۲۸۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

چه کسی دروازه بان تیم ملی در جام جهانی است

تا چهار روز دیگر اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی آغاز خواهد شد و قطعا کمترین دغدغه سرمربی تیم ملی در انتخاب دروازه بان اصلی بازی هاست.
آفتاب‌‌نیوز :  ملی پوشان فوتبال ایران این روزها در مسکو به سر می برند تا بتوانند خود را آماده اولین دیدار جام جهانی کنند و بدین ترتیب کارلوس کی روش و کادر مربیان تیم ملی در شرایط فعلی به دنبال پیدا کردن بهترین ترکیب برای رویارویی با حریفان هستند و در این میان یکی از کم دغدغه ترین پست ها برای انتخاب نفر اصلی به درون دروازه بر می گردد. جایی که باید کی روش از میان بیرانوند و مظاهری و عابدزاده یکی را به عنوان گلر اول تیم ملی معرفی کند.

در رابطه با انتخاب دروازه اصلی تیم ملی در دیدارهای پیش رو می توان بیشترین شانس را از آن علیرضا بیرانوند دانست. گلر پرسپولیسی ها که در بازی های لیگ هفدهم نیز توانست به همراه پرسپولیسی ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و بیشترین کلین شیت را در بازی های مختلف به نام خود بزند انتخاب اول کی روش در دو سال اخیر بوده و با توجه به خصوصیات رفتاری سرمربی تیم ملی در انتخاب بازیکنان بعید است بیرانوند برای دیدارهای پیش رو به نیمکت منتقل شود خصوصا اینکه مرد پرتغالی فوتبال ایران نیز در این سال ها تعلق خاطری ویژه به گلر لرستانی فوتبال ایران دارد و در بازی های فراوانی از او درون دروازه تیم ملی استفاده کرده است.

رشید مظاهری دروازه بان دوم تیم ملی در جام جهانی به حساب می آید. گلر جنوبی فوتبال ایران که در فصل گذشته با تیم ذوب آهن اصفهان توانست به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند در سه سال اخیر یکی از نامزدهای حضور در دروازه تیم ملی به حساب می آمد اما هیچگاه نتوانست خود را به کی روش تحمیل کند و در طرف دیگر سرمربی تیم ملی نیز درباره او تنها ترجیح می داد تا وی را به اردوها دعوت کند تا از او بازی بگیرد. این اتفاق به احتمال فراوان در جام جهانی نیز می افتد و باز هم کی روش مظاهری را به نیمکت ذخیره ها قفل خواهد کرد که البته این بدان معنانیست که او اعتماد کافی به این دروازه بان را ندارد. در میان سه دروازه بانی که این روزها در روسیه حضور دارند رشید مظاهری از کمترین شانس برای حضور درون دروازه بهره مند است.

امیر عابدزاده نیز سومین دروازه بانی است که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد و از نظر برخی ها او حتی ممکن است انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی برای حضور در دروازه تیم ملی در جام جهانی باشد. بدین ترتیب می توان گفت با توجه به مدت زمان حضور امیر در اردوهای تیم ملی و بازی برابر ازبکستان، حتی می توان احتمال حضور این دروازه بان جوان را بیشتر از مظاهری دانست و با جمع بحث فوق می توان به این نتیجه رسید که بیرانوند، عابدزاده و مظاهری نفرات اول تا سومی هستند کی روش از آنها درون دروازه تیم ملی استفاده خواهد کرد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین