کد خبر: ۵۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

بیش از ۴ تن موادمخدر در استان لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر سال گذشته در استان کشف و بیش از ۱۸ هزار قاچاقچی و معتاد پرخطر دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بروجرد که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن ارائه عملکرد این دستگاه  اظهارداشت: سال گذشته پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان به 280 پرونده رسیدگی و با 6 هزار مدیر کانال در شبکه‌های مجازی برخورد قانونی کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی سال گذشته پنج هزار مورد خدمات مشاوره‌ای رایگان از سوی 19 کلانتری شهرستان انجام داده که خوشبختانه 74 درصد از آنها به صلح و سازش رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در بحث کارهای عملیاتی و کشف و ضبط مواد مخدر نیز سال گذشته توانستیم 4 تن و 100 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف کنیم، همچنین بیش از 18 هزار قاچاقچی و معتاد پرخطر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: در مورد حوادث و تصادفات جاده‌ای نیز خوشبختانه لرستان در سال 96 جز هشت استان اول کشور در کاهش آمار بود که این جای خوشحالی دارد و باید گفت که تحقق این امر مهم بیانگر ارتقا فرهنگ ترافیک است و باید از مردم فهیم وقانونمند تشکر کرد.

مهدیان نسب گفت:در امر انهدام و از بین بردن دسته‌ها و باندهای سرقت در استان نیز خوشبختانه سال گذشته توانستیم تعداد 210 باند حرفه‌ای سارقان مسلح وعادی را منهدم کنیم که این عملکرد هوشمندانه پلیس آگاهی لرستان رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمار لرستان در کشف سرقت از میانگین کشوری بالاتر است و از هر100 مورد سرقت 97 مورد آن کشف می‌شود که این امر حدود 10 درصد رضایت مندی شهروندان را از عملکرد پلیس در پی داشته است.  

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح کیفی امکانات فرماندهی انتظامی بروجرد تعداد 9 دستگاه خودروی شاسی بلند و سواری به ناوگان موتوری این فرماندهی اضافه شده است.

وی افزود: برای احداث پاسگاه انتظامی روستای شیروان بروجرد مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبارتخصیص داده شد و به زودی عملیات احداث آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم در آیین تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی بروجرد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرهنگ علیرضا دلیری و سرهنگ قاسم میری فرمانده سابق انتظامی شهرستان بروجرد، سرهنگ مهدی پورغلامحسین به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معرفی شد.


منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین