کد خبر: ۵۲۸۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

مظاهری: این یکی از مهمترین جام جهانی‌های ایران است/ مردم منتظر یک سورپرایز خوب باشند

دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: از نظر روحی، روانی و بدنی در بهترین شرایط ممکن هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
رشید مظاهری در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال در روسیه گفت: از همه لحاظ در اینجا تامین هستیم و به لحاظ روحی، روانی و بدنی در بهترین شرایط ممکن هستیم.

وی افزود: امکانات تمرینی از جمله سالن، زمین، استخر و امکانات پزشکی فراهم است. ما باید این چند روز باقیمانده را ادامه بدهیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره حریفان ایران در جام جهانی دارد؟ گفت: نمی‌توانیم الان درباره اسپانیا یا پرتغال صحبت کنیم. ما درحال حاضر فقط به مراکش فکر می‌کنیم و باید اولین قدم‌مان را خوب برداریم. به نظرم اگر قدم اول را خوب برداریم، می‌توانیم با روحیه‌ای بهتر حریفان را آنالیز کنیم و به کسب بهترین نتیجه در سایر بازی‌ها امیدوار باشیم.
مظاهری درخصوص شرایط دروازه‌بان‌‌های تیم ملی عنوان کرد: اولاً باید خدا را شکر کنم که اینجا هستم و از کی‌روش خیلی ممنونم که من را انتخاب کرد. درباره خودم باید بگویم تنها کاری که باید انجام بدهم، یک تمرین حرفه‌ای محکم و براساس شرایط بازی باشد. مطمئناً به بازی کردن فکر می‌کنم، اما آخرین تصمیم را مثل همیشه کی‌روش می‌گیرد. هرکسی که درون دروازه‌ باشد، مطمئناً همه برایش دعا می‌کنند که بهترین عملکرد و عکس‌العمل‌ها را داشته باشد و بهترین نتیجه را بگیرد و مردم ایران را خوشحال کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش و سایر ملی‌پوشان واقعاً به صعود به مرحله بعدی جام جهانی فکر می‌کنند؟ گفت: شما که الان این رو می‌گویید، به نظرم خیلی ناامید هستید. ما یک حالت اتحاد و همدلی برای‌مان به وجود آمده که خودمان را به نوعی در جام جهانی ثابت کنیم. فکر می‌کنم این یکی از مهمترین جام جهانی‌های ایران باشد. مردم ایران هم منتظر یک سورپرایز خوب باشند.

دروازه‌بان تیم ملی درخصوص جو ناامیدی که با توجه به گروه سخت تیم ملی مطرح می‌شود، تصریح کرد: من می‌گویم که یک اتفاقی است که نمی‌دانم هماهنگ شده است یا نه، اما برایم مهم نیست. شخصاً تنها چیزی که شب و روز به آن فکر می‌کنم، این است که تیم ملی به مرحله بعدی صعود کند و یک شرایطی باشد که آنهایی که ما را اذیت کردند، یک سورپرایز خوبی برای‌شان باشد.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین