کد خبر: ۵۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

رونالدو برزیلی قهرمان جام‌جهانی را پیش‌بینی کرد

ستاره سابق فوتبال برزیل براین باور است که این تیم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
آفتاب‌‌نیوز :
تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تنها دو روز دیگر باقی مانده است. رونالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت پیش بینی خود را از قهرمان جام جهانی روسیه اعلام کرد.

او گفت: بدون شک اگر بخواهم درباره شانس نخست قهرمانی در روسیه سخن به میان آورم خواهم گفت که برزیل خواهد بود و این به خاطر این نیست که خود برزیلی هستم بلکه به خاطر قدرت و بازی‌های خوب این بعد از آمدن تیته است. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار داریم و می توانیم قهرمان شویم.

رونالدو ادامه داد: درست است که شانس اول قهرمانی هستیم اما این باعث نمی شود که راه آسانی پیش رو داشتیم باشیم. در مراحل بعدی این احتمال وجود دارد که با تیم های بزرگ اسپانیا و آلمان رودرو شویم و البته نباید تیم خوب فرانسه را هم فراموش کرد که استعدادهای جوانی در ترکیب خود دارد و البته آرژانتین هم که همواره از مدعیان قهرمانی است.

او درباره جام جهانی روسیه گفت: پیش بینی من این است که رقابتی قوی و بزرگ خواهد بود و روسیه میزبانی خوبی از خود نشان خواهد داد. تیم های بزرگی به جام جهانی راه پیدا کرده اند و این باعث جذابیت این رقابت می شود. فوتبال محبوب ترین رشته ورزشی است و همه منتظر این رقابت بزرگ هستند.


ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین