کد خبر: ۵۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

رونالدو: صلاح می‌تواند میان من و مسی فاصله ایجاد کند

ستاره پرتغال معتقد است مهاجم تیم فوتبال لیورپول می‌تواند میان او و لیونل مسی فاصله انداخته و در نهایت برنده جایزه توپ طلا شود.
آفتاب‌‌نیوز :
کریستیانو رونالدو معتقد است محمد صلاح این شانس را دارد تا به یک دهه حکومت او و لیونل مسی بر توپ طلا خاتمه داده و آن را به دست آورد.

صلاح این فصل در آنفیلد فوق العاده بوده و با زدن ۴۴ گل در تمامی رقابت ها به ماشین گلزنی بی چون و چرای لیورپول تبدیل شده بود.

عملکرد صلاح لیورپول را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، اما با کمی بدشانسی مواجه شده و مقابل رئال مادرید شکست خورد.

رونالدو که از سال ۲۰۰۸ توپ طلا را میان خود و مسی می دیده، امسال نظر دیگری دارد.

وی به خبرنگاران گفت: صلاح امسال یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده است. امیدوارم مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث نشود بازی های جام جهانی را از دست دهد. خیلی ها به نبرد توپ طلا میان رونالدو و مسی صحبت می کنند، اما بازیکنان دیگری هم هستند که شانس کسب آن را دارند، که به نظر من صلاح یکی از آنهاست.

رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در جام جهانی با تیم های ایران، اسپانیا و مراکش هم گروه است. وی در این باره افزود: یک شکست در روزهای ابتدایی جام شما را در وضعیت بدی قرار می دهد، اما معتقدم هر دو تیم پرتغال و اسپانیا به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. قهرمانی در جام جهانی برای پرتغال یک رویا است و برای رسیدن به آن باید راهی را برویم که در یورو ۲۰۱۶ رفتیم. یک تیم منسجم در کنار هم.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین