کد خبر: ۵۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

با کت و شلوار شیک نمی‌شود پیراهن پاره پوشید!

بردیا کیارس معتقد است، بهتر بود هزینه‌ای که صرف ساخت سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه توسط ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران و اجرای منتخب این دو ارکستر در روسیه می‌شود، صرف بهتر شدن وضعیت ارکسترها می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این نوازنده و رهبر ارکستر در این زمینه اظهار کرد: این حرکت خوبی است، اما بودجه‌ای که صرف این کار می‌شود می‌توانست صرف بهتر شدن شرایط ارکسترها شود. به عنوان مثال، باید سازهای ارکستر سمفونیک را نو کنیم، تمام سازهای آن، بویژه سازهای کنترباس خیلی قدیمی هستند. دیگر کار این سازها از تعمیر گذشته و باید سازهای جدید خریداری کرد.

کیارس با بیان اینکه این هزینه‌ها باید بنیادی‌تر باشد، گفت: چرا از آهنگسازان خوبی که بلد هستند برای ارکستر سمفونیک اثر بنویسند، استفاده نمی‌کنیم؟ آهنگسازهای درجه‌ یک ما زیاد نیستند اما همگی خانه‌نشین شده‌اند، مانند احمد پژمان، لوریس چکناوارایان، محمد سعید شریفیان، مهران روحانی و...! چرا آن‌ها نباید کار بکنند؟

رهبر سابق ارکستر موسیقی ملی ایران، بیان کرد: اگر همه چیز درست و سرجای خودش بود، از این حرکت‌ها کیف می‌کردیم اما الان مانند این است که با کت و شلوار شیک، پیراهن پاره بپوشیم. کاش به فکر پایه و اساس باشند؛ نه اینکه افتخار کنند که ارکسترها را به اینجا و آنجا بردند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین