کد خبر: ۵۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

با این هدف هم قسم شده‌اند برای تاریخ‌سازی!

بازیکنان تیم ملی انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
رخ به رخ می شود با خبرنگار روبرویش:«چرا این قدر ناامیدید؟ ما فقط به صعود فکر می کنیم. همه این بدبیاری ها. تحریم ها و لغو اردوها اتفاقا انگیزه های‌مان را بیشتر کرده است. می خواهیم برنده باشیم. باید صعود کنیم.» این را آخرین باری که بازیکنان روبه روی خبرنگاران قرار گرفتند، رشید مظاهری به یکی از کاروان خبری گفت.

این فقط رشید نبود که این قدر مصمم است. از گوچی گرفته تا کریم، مسعود، بیرانوند و بقیه دارند  با تمام وجود تمرین می کنند. سرشار از انگیزه هستند. می خواهند بجنگند چون هدف دارند. نمی خواهند این همه تلاش چند ساله‌شان بیهوده شود. می خواهند بتازند تا آخرین نفس و توان.

این را یک به یک قول دادند که می توانند گارانتی کنند. حتی خود کی‌روش. او هم این بار آخر دیگر غرغر را کنار گذاشته بود. نمی خواست حرفی از دشواری ها بزند. زده بود به فاز اینکه همین هم که باشد، بهانه ای برای تا ته وجود نجنگیدن نیست.

آنها می خواهند تا آخرین ذره وجود بجنگند. اتفاقی که اگر واقعا رخ دهد، تنها یک حاصل خواهد داشت. قطعا موفقیت. چیزی که به قول کی‌روش از خوابیدن در سایه درخت به دست نمی آید. با کار پیش می آید. تیمی که با تمام وجود تلاش کرده باشد قطعا شانس هم می آورد! آیا آنها به این هدف می رسند؟
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین