کد خبر: ۵۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

سانتوس: اسپانیا جام‌جهانی فوق‌العاده‌ای را خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است اسپانیا پس از اخراج یولن لوپتگی باز هم می‌تواند جام جهانی فوق‌العاده‌ای داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف اسپانیا می‌رود. فرناندو سانتوس در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار یک بازی کلاسیک است. ما دو کشور همسایه هستیم و تقریبا در یک سطح قرار داریم. اسپانیا حریف فوق‌العاده‌ای است و بازیکنان توانمندی دارد. به همین خاطر می‌توان گفت یک بازی کلاسیک است. ما روی قدرت‌مان تمرکز کرده‌ایم و از ضعف‌های حریف بهره خواهیم برد. هیچ تیمی کامل نیست. اشتیاق زیادی برای این بازی داریم. به همه حریفان‌مان احترام می‌گذاریم ولی می‌دانیم در هر بازی شانس پیروزی داریم.

تیم ملی پرتغال از سال ۲۰۰۸ در هیچ یک از بازی‌های نخست خود در جام جهانی پیروز نشده است.

سرمربی تیم ملی پرتغال در این رابطه اظهار کرد: این موضوع متعلق به گذشته است. اکنون تیم قوی‌ای داریم و می‌خواهیم برای پیروزی تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

یولن لوپتگی روز گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی اسپانیا برکنار شد. سانتوس در این رابطه گفت: مهم‌تر از همه شروع اسپانیا در این بازی‌هاست. این تیم با هدایت فرناندو هیرو جام جهانی را آغاز خواهد کرد. نمی‌دانم چه شرایطی را تجربه خواهند کرد ولی یک مسابقه‌ فوق‌العاده را خواهند گذراند. از همه مهم‌تر این که بازیکنان بزرگی در اختیار دارند و می‌توانند در زمین نتیجه را به نفع خود ثبت کنند.

سرمربی پرتغال درباره بهترین بودن این دیدار در مرحله گروهی اظهار کرد: نمی‌دانم این دیدار بهترین بازی مرحله گروهی هست یا نه اما بازی بزرگی خواهد بود. هواداران زیادی به این کشور سفر کرده‌اند و ما مانند اسپانیا از هواداران‌مان بهره خواهیم برد. یک دیدار فوق‌العاده خواهد بود. این نخستین بازی ما در جام جهانی است و همیشه اولین‌ها سخت هستند. جشن  فوتبالی بزرگی خواهد بود و امیدوارم پرتغال پیروز شود.

سانتوس درباره وضعیت کریستیانو رونالدو گفت:‌ رونالدو کاپیتانی فوق‌العاده است و یک بازیکن فوق‌العاده نیز محسوب می‌شود. او در بیرون و درون زمین تعیین کننده است. مهم‌تر از او تیم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال درباره آمادگی تیمش اظهار کرد: صد درصد آماده بودن سخت است. بازیکنان به علت سپری کردن فصل طولانی مدت خسته هستند. با این حال تیم آماده است اما نمی‌توان گفت که صد درصد آماده هستیم. پرتغال از قدرتش بهره خواهد برد و باید دید ما بهتر هستیم یا اسپانیا. آماده بودن اهمیت زیادی در این بازی دارد.

سانتوس در مورد تغییر برنامه خود مقابل اسپانیا پس از اخراج سرمربی این تیم گفت: اسپانیا از ۱۰ سال پیش به یک روش بازی می‌کند. من انتظار شگفتی از تیم حریف را ندارم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین