کد خبر: ۵۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

هشدار سیاستمدار روس به شهروندان روسیه: با هواداران تیم های خارجی رابطه جنسی برقرار نکنید!

رییس یکی از کمیته های پارلمانی روسیه همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی در آن کشور از شهروندان روسیه خواسته تا با هواداران تیم های خارجی که در جریان مسابقات جام جهانی در آن کشور حضور دارند رابطه جنسی برقرار نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی-«تامارا پلنتیووا» که ریاست کمیته امور خانواده، زنان و کودکان در مجلس نمایندگان روسیه را برعهده دارد در گفت و گو با ایستگاه رادیویی Govorit Moskva گفت که در صورت همبستری روس ها با هواداران تیم های خارجی شاهد خانواده هایی تک والدینی خواهیم بود و روسیه دچار بد سرپرستی کودکان خواهد شد.

به گزارش آفتاب نیوز، او گفت:«دخترانی هستند که با مردان ملاقات می کنند با آنان اشنا می شوند و سپس از آنان بچه دار می شوند. شاید با آنان ازدواج کنند شاید هم ازدواج نکنند. با این حال، این بچه ها خواهند بود که آسیب خواهند دید درست مانند اتفاقاتی که پس از المپیک مسکو در سال ۱۹۸۰ میلادی روی داد».

این نماینده روس از حزب کمونیست مدعی شد که نظر او انگیزه های ملی گرایانه و نژادپرستانه ندارد. با این حال، او پیشنهاد می کند که بهتر است بچه ها از والدین هم نژاد متولد شوند.

او گفت:«وقتی که والدین هر دو از یک نژاد باشند قضیه متفاوت از آن است که از نژادهای مختلف باشند. ما باید فرزندان خود را به دنیا آوریم».

روسیه یکی از کشورهایی با بیش ترین آمار ابتلای افراد به بیماری ایدز در اروپاست و بالاترین نرخ افزایش این بیماری در جهان را دارد.

آمار دولت روسیه در ماه ژانویه نشان می داد که میزان زاد و ولد در روسیه به میزان ۱۰.۷ درصد در سال ۲۰۱۷ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن کاهش یافته است. این سومین سال متوالی است که تعداد زاد و ولد نوزادان در روسیه کاهش می یابد. ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در ماه نوامبر نسبت به بحران کاهش جمعیت روسیه هشدار داده بود.

با برخی براوردها یک میلیون هوادار تیم های ورزشی به جام جهانی روسیه رفته اند. بیش از دو میلیون بلیت نیز در جریان این مسابقات فروخته شده اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین