کد خبر: ۵۲۹۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

اسپانیا ۳- رونالدو ۳/ ایران صدرنشین ماند

ستاره تیم ملی پرتغال با هت ریک برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا اجازه نداد تیمش در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست بخورد و این تساوی باعث شد ایران صدرنشین باقی بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
 دو تیم اسپانیا و پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند. این دیدار در سوچی برگزار می شود و دو تیم تلاش می کنند برنده این فینال زودهنگام باشند.

در دقیقه دوم این دیدار یک پنالتی به سود پرتغال اعلام شد که روانالدو این پنالتی را در دقیقه چهارم به گل تبدیل کرد.

لاروخا پس از باز شدن دروازه اش تو و میانه میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۹ داوید سیلوا یک شوت به سمت دروازه پرتغال زد که توپ به بالای دروازه رفت.

در ادامه بازیکنان اسپانیا کمی به جلو آمدند و توانست کمی روی دروازه حریف خطرساز شوند. سرخیو بوسکتس نخستین کارت زرد را در دقیقه ۱۷ دریافت کرد. 

دیگو کاستا با یک حرکت زیبا و شوت سرکش بازی را در دقیقه ۲۲ مساوی کرد. در ادامه ضربه ایسکو به تیرک دروازه برخورد کرد و در توپ برگشتی مهاجم اسپانیا نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. البته داور این صحنه را آفساید اعلام کرد. 

در دقیقه ۲۸ برونو فرناندس بعد از خطا روی ناچو با کارت زرد داور روبرو شد و سیلوا این ضربه را از دست داد. آندرس اینیستا در یک بازی تیمی در شرایط خوبی قرار گرفت اما ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

رونالدو در دقیقه ۴۴ با اشتباه داوید دخئا توانست دبل کند و بازی را دو بر یک به نغع پرتغال کند. در نهایت نیمه اول با پیروزی قرمز پوشان به پایان رسید. 

در شروع نیمه دوم لاروخا به دنبال به تساوی رساندن بازی بود. یک ضربه آزاد به نفع اسپانیا سوت زده شد و اینیستا آن را ارسال کرد، بوسکتس توپ را با ضربه سر زد  که آن به کاستا رسید و مهاجم برزیلی-اسپانیایی برای دومین بار دروازه پرتغال را باز کرد. 

در ادامه ناچو با یک شوت سرکش سومین گل لاروخا را به ثمر رساند و ضربه مدافع اسپانیایی با برخورد به تیرک به درون دروازه رفت.  شاگردان فرناندو هیرو به دنبال کنترل بازی بودند.

در دقیقه ۶۷ فرناندس تعویض شد و ژائو ماریو به میدان رفت. تعویض دوم پرتغال نیز انجام شد و ریکاردو کوارشما وارد زمین شد. در مقابل تیاگو آلکانترا به جای اینیستا به میدان رفت. 

هر دو تیم در این لحظات دو موقعیت گل داشتند که از دست رفت. در دقیقه ۷۶ کاستا نیز تعویض شد و یاگو آسپاس فرصت بازی پیدا کرد. آندره سیلوا آخرین تعویض پرتغال بود که در دقیقه ۸۰ وارد زمین شد. 

لاروخا با حفظ توپ اجازه بازی به پرتغال نمی داد. در دقیقه ۸۵ سیلوا زمین بازی را ترک کرد تا لوکاس واسکس به میدان برود. 

رونالدو در دقیقه ۸۷ با یک ضربه آزاد زیبا بازی را به تساوی رساند. دخئا تنها توپ را نگاه کرد که وارد دروازه اش می شود. ستاره پرتغالی با این گل به رکورد فرانس پوشکاش رسید.

در نهایت این بازی با تساوی سه بر سه پایان یافت و این نتیجه باعث شد ایران صدرنشین گروه B باقی بماند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین