کد خبر: ۵۲۹۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
جمالی نوبندگانی:

در پیامک‎های تهدیدآمیز از نمایندگان چه چیزی خواسته شده بود؟/ از ما خواستند علیه FATF مصاحبه کنیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در متن پیامک‌ها از ما می‌خواستند به صراحت مصاحبه کنیم و مخالفت خود را با لایحه FATF اعلام کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص پیامک‌هایی که در مورد لایحه FATF به برخی نمایندگان ارسال شده بود و محتوایی تهدیدآمیز هم داشت، اظهار کرد: چون من عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه بودم بالای ۱۰۰۰ پیامک دریافتی داشتم که تقریبا هم فرمتی یکسان داشت.

وی اضافه کرد: در متن پیامک‌ها از ما می‌خواستند به صراحت مصاحبه کنیم و مخالفت خود را با لایحه FATF اعلام کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس خاطرنشان کرد: این پیامک‌ها هم برای مخالفین و هم برای موافقین این لایحه ارسال شده بود.

جمالی نوبندگانی تاکید کرد: در پیامک‌ها موضوعی به اسم تهدید بدنی وجود نداشت.

جمالی نوبندگانی درباره اینکه نمایندگان دیگر اظهار داشتند پیامک‌هایی که دریافت کردند تماما ناسزا و تهدید بوده است، گفت: تهدیداتی که به ما روا می‌داشتند بیشتر در موضوع تهدیدات عاطفی بود، تهدیداتی مثل اینکه خدا از سرتان نمی‌گذرد، هیچ تهدیدی به ضرب و شتم وجود نداشت، به علاوه در متن پیامک‌ها توهین یا ناسزا هم وجود نداشت.

نماینده مردم فسا خاطرنشان کرد: من معتقدم موافقین لایحه با آن پیامک‌ها تبدیل به موافق نمی‌شدند، مخالفین هم که از ابتدا مخالف بوده‌اند، این نوع برخورد با نمایندگان در شأن نمایندگان نبود.

وی گفت: وقتی مردم به نماینده‌ای اعتماد می‌کنند یعنی به نیابت از آن نماینده رای خود را اعلام می‌کنند. ما از جنس همین مردم هستیم. ما هم از قراردادهای استعماری حمایت نمی‌کنیم. اگر دوستانی که پیامک می‌فرستند به نحوی دیگر عمل می‌کردند بهتر بود، ما می‌دانیم آنها دغدغه دارند. هیئت رئیسه هم که نمی‌تواند به هزاران پیامک رسیدگی کند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
به تهديد جاني ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین