کد خبر: ۵۲۹۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
سردار دهقان:

ادعاهای ترامپ طبل توخالی است/ توان موشکی ایران در مذاکرات برجام در دستور کار نبود/اینکه فشارهای آمریکا باعث تغییر رفتار منطقه ای ایران شده ادعایی نادرست است

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگاه آمریکایی‌ها فشاری آورده‌اند، این فشارها جهت معکوس به خود گرفته و آنها نتیجه‌ای از تلاش‌هایشان نگرفته‌اند. اظهارات و ادعاهای {ترامپ} طبل توخالی است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین دهقان، در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اثرگذاری سیاست‌های واشنگتن بر رفتارهای منطقه‌ای ایران گفت: اینکه ترامپ مدعی می‌شود و می‌گوید فشارها و عملکرد ایالات متحده منجر به تغییر رفتار منطقه‌ای ایران شده، ادعایی نادرست و مبتنی بر عدم شناخت درست از نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش آفتاب نیوز، وی با بیان اینکه تهران رابطه‌ای با واشنگتن ندارد که بخواهد سیاست‌هایش را براساس خواست آمریکا تنظیم کند، اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی هم دیده‌ایم هرگاه آمریکایی‌ها فشاری آورده‌اند، این فشارها جهت معکوس به خود گرفته و آنها نتیجه‌ای از تلاش‌هایشان نگرفته‌اند. ملت ایران هم مستحکم‌تر شده و آگاهی، علاقه‌مندی و پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب نیز بیشتر شده است. این اظهارات و ادعاها نیز طبل توخالی است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص فشارهای غرب برای انجام مذاکره موشکی با ایران هم  تصریح کرد: توان موشکی در دوران مذاکرات برجام هم در دستورکار قرار نداشت و هیچ گاه هم در دستورکار قرار نخواهد داشت که براساس آن، ایران بخواهد با طرف مقابل مذاکره‌ای کند.

دهقان با بیان اینکه توان موشکی ایران بخشی از اقتدار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن هیچ عامل قدرتی را از ملت ایران نمی‌پذیرد و علاقه‌مند است از هر طریق این عامل قدرت را از بین ببرد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
دلار ۸۰۰۰تومان دروغ است طبل توخالی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین