کد خبر: ۵۲۹۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

فرانسه ۲ - استرالیا یک/ پیروزی ناپلئونی فرانسه در جام جهانی

تیم ملی فرانسه در نخستین بازی اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به سختی استرالیا را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم های ملی فوتبال فرانسه و استرالیا بعد از ظهر امروز در ورزشگاه کازان آره‌نا آغاز شد. نخستین ضربه را کیلیان ام باپه به سمت دروازه استرالیای زردپوش زد که با دفع توپ دروازه بان به کرنر رفت.

دقایقی بعد داور یک خطا به نفع فرانسه اعلام کرد و توپ پل پوگبا را دروازه بان استرالیا به راحتی مهار کرد. 

فرانسه بازی را در اختیار داشت و دائما حمله می کرد. آنتوان گریزمان نیز فرصت پیدا کرد تا به سمت دروازه تیم آسیایی ضربه بزند. او در ادامه یک ضربه سر آرام نیز زد که متیو ریان به راحتی مهار کرد.

نخستین کارت زرد بازی را متیو لکی در دقیقه ۱۳ دریافت کرد. اولین موقعیت خطرناک به زردپوشان رسید و در یک ضربه آزاد ممکن بود کورنتین تولیسو به اشتباه دروازه شان را باز کند اما لوریس اجازه نداد این اتفاق بیفتد.

ضربه آزاد استرالیایی ها را هوگو لوریس در دقیقه ۲۸ مهار کرد. بازی در این دقایق آرام پیش می رفت.

در دقیقه ۴۴ شوت بهیچ با اختلاف نزدیکی به بیرون از زمین رفت و در نهایت نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. 

آبی ها با شروع نیمه دوم بازی را در اختیار داشت و به دنبال گلزنی بود.

در دقیقه ۵۴ یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استرالیا دیده شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت اما لحظاتی بعد به کمک فناوری بازبینی تصاویر پنالتی به نفع فرانسه اعلام شد و آنتوان گریزمان آن را به گل تبدیل کرد. 

ساموئل اومتیتی با خطای هند در محوطه جریمه یک پنالتی به زردپوشان هدیه داد و میل گدیناک بازی را در دقیقه ۶۲ به تساوی رساند. نخستین تعویض نابوت بود که به جایش تامی یوریچ وارد زمین شد.

در دقیقه ۶۹  گریزمان و دمبله از بازی بیرون رفتند و اولیور ژیرو و نبیل فکیر جایگزینشان شدند.  بازی دو تیم آرام پیش می رفت. در ادامه تولیسو تعویض شد و ماتوئیدی به میدان رفت. 

ضربه پوگبا در دقیقه ۷۹ با برخورد به تیرک، وارد دروازه شد تا خروس ها ۲ بر یک پیش بیفتند. برای این گل از تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه استفاده شد.

دنیل ارزانی در دقیقه ۸۴ وارد زمین شد و رابی کروس به بیرون رفت. در نهایت بازی با پیروزی دو بر یک شاگردان دیدیه دشان پایان یافت.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین