کد خبر: ۵۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹

دستگيری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت از دستگیری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
پايگاه اطلاع رسانی پليس فتا: سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در جريان رسيدگی به شكايت واصله از طرف دختری جوان مبنی بر اينكه به دنبال آشنايی با فردي به قصد ازدواج اقدام به ارسال فيلم‌ها و تصاوير خصوصی برای او نموده، در صورتی كه وی قصد اخاذی و ايجاد مزاحمت داشته است بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامی افزود: شاكي مدعی بود در شبكه‌ اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم كه پس از برقراری روابط دوستانه با هدف ازدواج با جلب اعتماد، موفق به دريافت تصاوير شخصی و خصوصی و اطلاعات محل سكونت او شده است.

وی تصريح كرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هويت مسعود.ش 25 ساله شناسايی و دستگير شد.

این مقام مسئول بيان کرد: متهم كه در مواجهه با مدارك و مستندات قانونی و پليسی چاره‌ای جز اعتراف به بزه انتسابی نداشت، انگيزه خود را به دست آوردن تصاوير بيشتر از شاكی و سپس اخاذی و سوءاستفاده غيراخلاقی از وی عنوان نمود.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه اغفال دختران با وعده ازدواج يكی از عوامل اصلی انتشار عكس‌های خصوصی در فضای مجازی است، گفت: با نگاهی به پرونده‌های ارجاعی به پليس فتا در می‌يابيم فضای مجازی هيچ گاه بستر امن و مناسبی برای آشنايی و همسر گزينی نيست و اين فضا مجازی بوده و نمی‌تواند تضمين كننده اطلاعات صحيحی از چهره واقعی افراد باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین