کد خبر: ۵۲۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

یک مقام مذهبی در استان سیستان و بلوچستان از تجاوز به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز : یک مقام مذهبی در استان سیستان و بلوچستان از تجاوز به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است.

به گزارش  رکنا، محمد خانی،دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در این باره اظهار کرد: در پی ربایش یکی از دختران ایرانشهری، شناسایی و دستگیری عوامل این ربایش در دستور کار دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود: تحقیقات در رابطه با علل ربایش و شناسایی همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند.

دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در ایرانشهر

فرماندار ایرانشهر گفت: عامل اصلی را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفته است.

 نبی بخش داوودی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مؤمنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و به زودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیرقانونی و جلوگیری از سوءاستفاده بد خواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.

این خبر در حالی از سوی مقامات رسمی سیستان و بلوچستان اعلام شد که یک مقام مذهبی در ایرانشهر از تجاوز گروهی به 41 دختر توسط اعضای باند تبهکار خبر داد، اما هنوز از سوی مقامات قضایی و انتظامی تجاوز به 41 دختر تایید و یا تکذیب نشده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
كساني كه ادعا مي كردن بدحجابي عامل تجاوز هست بيان جواب بدن؟ توي يه بافت سنتي ديگه چرا؟؟؟ جواب اينه كه علت تجاوز ترويج تفكر تبديل كردن زن به شي هست و نه چيز ديگه اي.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
بعد از ۴۱ مورد !!!
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
هر دم ازین باغ بری میرسد..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
درهیچ جای دنیا این حوادث عجیب وغریب اتفاق نمی افتد مگر در.......................
عمو
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
میگین 41 مورد ولی بعد کاشف به عمل میاد که بازی رسانه ایه و فقط 3 نفر مراجعه کردند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین