کد خبر: ۵۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

خونه به خونه به لیگ برتر می‌رسد؟/ آخرین اخطار سازمان لیگ به موسس مسجدسلیمان +عکس

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال سومین اخطار خود به موسس باشگاه نفت مسجدسلیمان را داد و به منظور جلوگیری از کنارگذاشته شدن این باشگاه از لیگ برتر ضرب‌الاجل تعیین کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالیکه مسئولان عالی‌رتبه فعلی باشگاه نفت مسجد سلیمان، 5 عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه را تعیین کرده‌اند اما موسس این باشگاه هنوز اقدام به تایید این افراد نکرده و به همین دلیل کلیه تصمیمات این اعضا و همچنین امضاهایی که توسط کیوان بابادی، مدیرعامل منصوب شده، انجام می‌شود و حتی قراردادهایی که منعقد می‌شود از سوی سازمان لیگ حرفه‌ای مورد تایید قرار نمی‌گیرد چون باید مورد تایید موسس باشگاه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قرار بگیرد.

بر همین اساس و به دلیل الزامات AFC مبنی بر شفاف بودن ساختار و مالکیت باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال، سازمان لیگ تاکنون 3 بار با کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مکاتبه رسمی انجام داده اما پاسخی دریافت نکرده است. 

به گزارش خبرگزاری میزان، در آخرین نامه سازمان لیگ که به نوعی به معنی آخرین اخطار محسوب می‌شود، این سازمان تا تاریخ دوم تیرماه ضرب الاجل تعیین کرده که موسس موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان تکلیف مالکیت، اعضای هیئت مدیره و مالک این باشگاه را مشخض و نسبت به معرفی این موارد اقدام کند و اگرنه طبق قانون این تیم از رقابت‌های لیگ برتر کنار گذاشته می‌شود. با این حساب باید دید آیا با ادامه بلاتکلیفی این موضوع سازمان لیگ این تیم ریشه‌دار و خوزستانی را از رقابت‌های لیگ‌برتر کنار می‌گذارد و تیم دسته اولی خونه‌به‌خونه را جایگزین این تیم می‌کند؟
خونه به خونه به لیگ برتر می‌رسد؟/ آخرین اخطار سازمان لیگ به موسس مسجدسلیمان +عکس

خونه به خونه به لیگ برتر می‌رسد؟/ آخرین اخطار سازمان لیگ به موسس مسجدسلیمان +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین