کد خبر: ۵۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

نظر دو پیشکسوت داوری فوتبال درباره قضاوت فغانی در دیدار آلمان و مکزیک

پیشکسوت داوری فوتبال ایران از عملکرد علیرضا فغانی در دیدار آلمان و مکزیک ابراز رضایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار آلمان و مکزیک اظهار کرد: با توجه به توانایی‌های فغانی،‌ فیفا قضاوت مهمی را به او سپرد. او قضاوت خوبی داشت و تنها کار ناپسند او هل دادن تونی کروس هافبک تیم آلمان بود.

وی ادامه داد: فغانی تصمیم‌های درستی گرفت اما منصوری دو آفساید را نتوانست را اعلام کند و روی فرم نبود. اتفاق خاصی هم در محوطه جریمه دو تیم نیفتاد زیرا اگر اشتباهی رخ می‌داد کمک‌داورهای ویدیویی به فغانی اعلام می‌کردند. فکر می‌کنم تا اینجا داوران عملکرد خوبی داشتند و حق تیمی ضایع نشد. فکر می‌کنم فغانی می‌تواند نمره خوبی از مسئولان داوری فیفا بگیرد.

سلیمانی: منصوری روز خوبی را پشت سر نگذاشت/ استارت فغانی شبیه رونالدو بود

حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری فوتبال ایران  نیز درباره قضاوت فغانی در دیدار آلمان و مکزیک اظهار کرد: فغانی قضاوت بسیار خوبی داشت اما روز خوب منصوری نبود و او از اعلام سه آفساید عاجز ماند.

وی افزود: فغانی شش استارت قابل توجه را در این دیدار زد که یکی از آن‌ها تقریبا با استارت کریستیانو رونالدو در دیدار اسپانیا و پرتغال برابری می‌کرد. همچنین در صحنه اعتراض تونی کروس هافبک آلمانی از موضع بالا اعتراض خود را به فغانی اعلام کرد که داور ایرانی می‌توانست راه بهتری را برای آرام کردن این هافبک در پیش بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین