کد خبر: ۵۲۹۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
با اشاره به پرونده تجاوز به برخی دختران در ایرانشهر

امام جمعه اهل سنت زاهدان: دختران ایرانشهری بدون ترس شکایت‌هایشان را مطرح کنند

امام جمعه اهل سنت زاهدان، در واکنش به این موضوع که ممکن است؛ دخترانی که در ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته‌اند به دلیل ترس از آبرو یا حاشیه‌های بعد از مطرح شدن این مساله پنهان‌کاری و از طرح شکایت امتناع کنند، گفت: این جنایت پیش آمده‌است و برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به پرونده تجاوز به دختران در ایرانشهر گفت: برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، حتما باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایلنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی (امام جمعه اهل سنت زاهدان) از دختران ایرانشهری که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، درخواست کرد، بدون ترس طرح شکایت کنند.

وی در واکنش به این موضوع که ممکن است؛ دخترانی که در ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته‌اند به دلیل ترس از آبرو یا حاشیه‌های بعد از مطرح شدن این مساله پنهان‌کاری و از طرح شکایت امتناع کنند، گفت: این جنایت پیش آمده‌است و برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.

او تاکید کرد:‌ این افراد نباید در رابطه با جان خود در خانواده احساس خطر کنند، چون این تجاوز به عنف بوده است، آنها گناهکار نیستند، چرا که خودشان رضایت نداشتند. زمانی که تجاوز انجام می‌شود، چون به زور این اقدام صورت می‌گیرد، کسانی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، گناهی مرتکب نشده‌اند و هیچ کسی حق ندارد با آنها رفتار بدی داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان تاکید کرد: افرادی که موردتجاوز واقع شده‌اند، هیچ ترسی نداشته باشند و هیچ کسی هم نباید با آنها برخورد کند، چون همانطور که گفتم آنها بی‌گناه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
2
سلام
حرف جناب شیخ الاسلام کاملا درست است چون درصورت شکایت نکردن ممکن است برخورد محکم وقاطعی با این مفسدان صورت نگیرد .
پرتو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
با ایشان کاملا موافقم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین