کد خبر: ۵۲۹۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲

جهانبخش: هت‌تریک رونالدو؟ ما را نمی‌ترساند!

کریستیانو رونالدو در اولین بازی جام جهانی به معنی واقعی کلمه «ترکاند». او برابر اسپانیای مدعی هت‌تریک کرد تا دوباره نامش در صدر اخبار جهان قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کریس در این بازی فوق‌العاده بود و ثابت کرد چرا بسیاری او را بهترین بازیکن جهان می‌خوانند. در روز‌های آرام مسی، CR7 کولاک می‌کند و با درخشش او، ایرانی‌ها حالا نگران بازی آخر شده‌اند. تقابل ایران با پرتغال؛ پرتغالی که ۱۲ سال پیش با همین رونالدو ۲ بر صفر ما را در جام جهانی ۲۰۰۶ برد و کریس دروازه میرزاپور را گشود. دیروز، اما وقتی از علیرضا جهانبخش در مورد هت‌تریک کریس پرسیدیم جواب داد: «هت‌تریک او؟ ما را نمی‌ترساند. کریس بازیکن بزرگی است. همه دیدند برابر اسپانیا یک‌تنه چه کرد، ولی قطعاً با آنالیز خوب کادر فنی می‌توانیم کار را برای او سخت کنیم و نگذاریم مثل بازی با اسپانیا آزادی عمل داشته باشد.» یعنی ایران قادر به مهار رونالدو است؟ علیرضا که خود ستاره ایران و آقای گل هلند است، می‌گوید: «او به نظر قابل مهار نیست، ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم رونالدو را متوقف کنیم. البته فراموش نکنید پرتغال تیم بزرگی است و تنها متکی به یک نفر، حتی رونالدو، نیست.»

بازیکنان جوان ایران می‌خواهند تاریخ‌ساز شوند. آن‌ها دنبال ایجاد پسوند «نسل طلایی» برای خود هستند. در چهره تک‌تک این بچه‌ها می‌شود این میل به جاودانگی را خواند و وقتی با جهانبخش در این باره حرف می‌زنیم، می‌گوید: «صددرصد درست می‌گویید. ما دوست داریم تاریخ‌ساز شویم. شاید روز اول کسی برای ما حساب باز نکرده بود، ولی نشان دادیم با هم می‌توانیم هر کار بزرگی را صورت دهیم. از سردار گرفته تا مهدی و کریم و سامان و بیرانوند و همه بچه‌های روی نیمکت، همه و همه با تمام وجود بازی می‌کنند. همه با هم دفاع و با هم حمله می‌کنیم و چنین تیمی که یک روح در قالب ۲۲ نفر است حتماً می‌تواند بزرگی کند.»

منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین