کد خبر: ۵۲۹۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

علی دایی به خاطر مردم زلزله‌زده دعوت فیفا را رد کرد

علی دایی قید حضور در روسیه برای تماشای مسابقه ایران و اسپانیا را زد.
آفتاب‌‌نیوز :
فیفا از مهدی مهدوی كیا و علی دایی دعوت كرده تا برای تماشای مسابقه ایران و اسپانیا به روسیه بروند. مهدی مهدوی كیا به این دعوت پاسخ مثبت داده و هم اكنون در روسیه است اما علی دایی قید حضور در روسیه را زد.

دایی كه در حال ساخت یك روستا از روستاهای تخریب شده مناطق زلزله زده كرمانشاه است، ترجیح داده در ایران بماند و آخرین كارهایی كه مربوط به ساخت این روستا است را پیگیری كند.

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
آدمهای شناخته شده!! معمولاً دو دسته خاص هستند:
دسته اول مثل آقای علی دایی که اسطوره مردی و مردانگی است. ایشان می تواند الگوی خوبی برای جوانان عزیز جویای نام باشد که یاد بگیرند؛ انسان در کنار همه توانایی هایش!! فقط با خوب بودن و خوبی کردن است که می تواند اسطوره شود چون همیشه حرفی برای گفتن و بیان انسانیت هایی که کرده و می کند و خواهد کرد، دارد.

دسته دوم آدم هایی هستند که علاقه دارن مردم الابختکی!! اونهارو بزرگ بدونن، اما چون هیچ کار خیر و بزرگی در کارنامه سراسر اشتباه و مردودی شان ندارند بنابراین همیشه حرفهایشان در مورد بدگویی و به خیال خام خودشان کوچک کردن دیگران، خصوصاً انسانهای بزرگ دور می زند و با کمال حماقت فکر می کنند که توانسته اند مردم فهیم و با شعور را با دروغهایشان بفریبند و نمی فهمند که با اینکار نه تنها هرگز ذره ای از بزرگی یک انسان بزرگ کم نمی شود، که فقط کارنامه سیاه خودشان را پررنگ تر می کنند و سیاه تر (زهی خیال باطل)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین