کد خبر: ۵۲۹۹۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

سگورولا: بیش از حد تیم ملی ایران را جدی نگیرید/ اشتباهات فردی ایران کم نیست!

نویسنده آس اسپانیا بر این باور است که رمز موفقیت تیم ملی اسپانیا حفظ ارامش و کنار گذاشتن ترس از ایران است.
آفتاب‌‌نیوز : سانتیاگو سگورولا نویسنده شهیر فوتبال اسپانیا در آستانه بازی حساس دو تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا یادداشتی انتقادی نوشت و از مردان هیرو خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و بیش از حد تیم ملی ایران را جدی نگیرند.

سگورولا: بیش از حد تیم ملی ایران را جدی نگیرید/ اشتباهات فردی ایران کم نیست!
«بازی با ایران هرگز سخت نیست اگر آن را سخت نگیریم، به آلمان نگاه کنید، از چند روز قبل از بازی این تیم برابر مکزیک رسانه های این کشور آنقدر از قدرت مکزیک گفتند و نوشتند که واقعا در روحیه بازیکنان کشورشان هم اثر گذاشتند، این یک کار کاملا غیر حرفه ای بود، دلیلی نداشت مکزیک تا این حد از سوی رسانه های آلمان جدی گرفته شود، ترس در دل بازیکنان یواخیم لو را خود رسانه های آلمانی در دلشان انداختند. به عقیده من اگر بازی با ایران را بیهوده سخت بگیریم، قطعا سخت می شود، ایران تیم خوبی است، تیمی که برابر مراکش هر چند با گل به خودی حریف ولی بالاخره به پیروزی رسیده و نشان داده که شخصیت دارد و کار گروهی را خوب در اختیار گرفته است. مربی خوبی هم دارد اما اینها دلیل خوبی برای ترسیدن از ایران نیستند!

به عقیده من اسپانیا باید با آرامش کامل برابر ایران بازی کند، رمز موفقیت ما دو چیز است، اول این که استرس نداشته باشیم و آرامش کامل داشته باشیم و دوم این که کاری کنیم، ایران آرامش تیمی خود را از دست بدهد، ستارگان هیرو خوب بلدند در جنگ روانی به پیروزی برسند، از ایسکو بعید بود که بگوید باید همان اول گل بزنیم وگرنه شکست می خوریم، این چه حرفیست؟ گل را می شود در هر ثانیه از کل بازی به ثمر رساند، فوتبال 90 دقیقه است و دقیقه آخر آن با دقیقه اولش هیچ فرقی ندارد، مهم این است که در تمام دقایق آرامش داشته باشیم و خوب بازی کنیم و هرگز کم کاری نداشته باشیم.

ایران به احتمال زیاد به بازی تدافعی چند لایه روی خواهد آورد، باید مراقب ضد حملات هم باشیم اما اشتباهات فردی آنها کم نیست، مخصوصا در نیمه دوم تقریبا کنترل میانه میدان را فراموش می کنند و این بهترین موقع برای فتح کامل بازی است، سرنوشت این بازی در اختیار تیمی است که کار تیمی بلد باشد و حتی اگر گل بخورد، با امید زیاد و تلاش برای جبرانش رو به جلو حرکت کند.»

مشرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین