کد خبر: ۵۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

دستگیری کلاه‌بردار میلیاردی توسط پلیس قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری یک کلاه‌بردار میلیاردی توسط پلیس قزوین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار «مهدی محمودی» اظهار کرد: در پی وصول برگ جلب از یکی از شعبات اجرای احکام کیفری دادسرای قزوین به پلیس آگاهی قزوین، شناسایی و دستگیری فرد موردنظر در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران مشخص شد متهم به اتهام صدور چک بلامحل به مبلغ 3 میلیارد ریال و کلاه‌برداری به مبلغ 23 میلیارد و 500 میلیون ریال و اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ 20 میلیارد ریال و عدم بازپرداخت آن از سال 1394 تاکنون تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران بلافاصله با انجام اقدامات فنی پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل‌های تردد متهم را در استان «مازندران» و «تهران» شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپی از مأموران مجرب به استان مازندران اعزام و متهم را دریکی از شهرهای استان مازندران در مخفیگاهش شناسایی و با همکاری کلانتری محل در یک اقدام ضربتی وی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، محمودی در پایان تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین